Hlavní obsah
Logo VW Foto: Matthias Rietschel, Reuters

Nápaditou kampaní proti koronaviru. Audi a Volkswagen se sociálně distancují

Světové automobilky bojují s koronavirem, ostatně jako celý svět. Většina z nich zastavila výrobu a mnozí se snaží nápaditými kampaněmi upozornit občany, aby dodržovali bezpečnostní opatření - jako třeba Volkswagen nebo Audi.

Logo VW Foto: Matthias Rietschel, Reuters
Nápaditou kampaní proti koronaviru. Audi a Volkswagen se sociálně distancují

Dvě obří německé automobilky, obě patřící do skupiny VW Group, si jako cíl své nejnovější kampaně vybraly snahu Světové zdravotnické organizace o propagování opatření, kterému se říká „sociální distancování“. V praxi to znamená, že by se měl člověk držet od druhého na vzdálenost minimálně jeden metr.

Značky Audi i Volkswagen proto na sociální sítě vypustily videa, na kterých grafici upravili jejich loga tak, aby byla sociálně distancovaná. Běžně propletené čtyři kruhy v logu Audi jsou nyní daleko od sebe, stejně jako jindy na sobě ležící V a W v logu Volkswagenu.

„Ve Volkswagenu za sebou tradičně stojíme za každé krize a vzájemně se podporujeme. Jsme přesvědčeni, že společně najdeme nové způsoby a řešení, která nám umožní toto všechno překonat. Právě teď je obzvláště důležité, abychom dodržovali pravidla, hygienu a zachovali si disciplínu,“ říkají v jedné z největších německých automobilek.

Stejné stanovisko zaujímá i Audi. „Zůstaňte doma, udržujte odstup, zůstaňte zdraví,“ uvedli v Audi.

Podívejte se na aktuální nabídku nových i ojetých aut Audi na Sauto.cz.

Podívejte se na aktuální nabídku nových i ojetých aut Volkswagen na Sauto.cz.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků