Hlavní obsah

Každoročně nejočekávanější vánoční reklama letos nutí k zamyšlení

Vánoční reklama britského obchodního řetězce John Lewis patří každý rok k nejočekávanějším a nejsledovanějším reklamám vůbec. Vždy má totiž velmi dojemný příběh poodhalující zranitelnost dětí. Tentokrát tvůrci upustili od kreslených dojemných příběhů a vsadili na reálný příběh.

Vánoční reklama John Lewis & PartnersVideo: John Lewis

 
Článek

Nejnovější vánoční reklamní spot Johna Lewise chce upozornit na problematiku pěstounské péče a snaží se zvýšit i povědomí mezi potencionálními pěstouny.

90sekundová reklama nazvaná Začátečník ukazuje muže středního věku, který se snaží v předvánočním čase naučit jezdit na skateboardu. Není to pro něj přitom vůbec snadné. Přes všechny úrazy, které si kvůli neustálým pádům způsobuje, se ale nevzdává.

Divák do poslední chvíle neví, proč se tak snaží a proč je to pro něj tak důležité. Až na konci pochopí, že jeho cílem bylo mít společný zájem s dospívající dívkou, kterou si o Vánocích vezmou do pěstounské péče.

Celý spot podkresluje píseň skupiny Blink-182 All The Small Things.

Příběh je součástí širšího programu Budování šťastnější budoucnosti Johna Lewise, který se snaží dlouhodobě pomáhat mladým lidem, kteří mají zkušenosti se systémem sociální péče, a to mnoha způsoby včetně hledání smysluplné kariéry.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám