Hlavní obsah

Do Česka vstoupil nový maloobchodní řetězec HalfPrice

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha

Do Česka vstoupil nový maloobchodní řetězec HalfPrice. Firma z polské skupiny CCC ve čtvrtek otevřela první kamenný obchod se značkovým oblečením, obuví, hračkami a bytovými doplňky na ploše 1800 m2 v pražské Galerii Harfa. Expanze na českém trhu bude pokračovat v příštím roce, oznámila firma v tiskové zprávě.

Foto: Halfprice

HalfPrice v Galerii Harfa

Článek

Do ČR letos za první pololetí podle společnosti Cushman & Wakefield vstoupilo devět nových maloobchodních značek, což je nejvíce za poslední tři roky.

Nejvýznamnější byl příchod irského Primarku do nově postavené budovy na rohu Václavského náměstí a Opletalovy ulice v Praze. Nově je v ČR v kategorii oděvů také italská luxusní značka Versace a slovenská oděvní značka Dedoles. Mezi novými značkami je i oční optika Fielmann nebo prodejna nábytku a bytových doplňků Cozy Home.

Fronta až ke koni. Na otevření Primarku si přivstaly stovky lidí

Ekonomika

Tzv. offprice řetězec HalfPrice odebírá značkové zboží přímo od výrobců a nabízí je tak za nižší ceny. Vedle České republiky působí v Polsku, Rakousku a v Maďarsku a na konci roku se objeví v Chorvatsku. V Polsku značka debutovala letos v květnu a dosud na tamním trhu otevřela 27 prodejen. Do Rakouska a Maďarska HalfPrice expandovala v srpnu. Společnost chce do konce letošního roku mít v Evropě 65 obchodů.

Foto: Halfprice

„Česká republika je nám obzvláště blízká, a to nejen díky své geografické poloze, ale také díky dlouhodobým vazbám skupiny CCC. Je to pro nás důležitý trh, kde působíme již 17 let a kde jsme přítomní s nabídkou CCC, eobuv.cz a Modivo," uvedl předseda představenstva HalfPrice Adam Holewa.

Tržby obchodníků oproti loňsku vzrostly o pět procent

Ekonomika

„HalfPrice s prodejní plochou bezmála 1800 m2 je pro nás významným nájemcem. Věříme, že i díky skvělé lokaci, kterou jsme dokázali nabídnout u vchodu do obchodního centra, přiláká značka nové zákazníky," doplnil ředitel galerie Harfa Pavel Hradec.

Maloobchodní síť s obuví CCC působí ve 29 zemích. Na českém trhu je od roku 2004, provozuje tu 89 obchodů. Firma CCC Czech v roce 2018 vykázala zisk zhruba 42 milionů korun, tržby činily 1,8 miliardy korun. Novější hospodářské výsledky nejsou k dispozici. Kromě kamenných prodejen mohou Češi nakupovat také na internetu na stránkách ccc.eu, eobuv.cz, Modivo a DeeZee, která spadají pod skupinu CCC.

Reklama

Výběr článků

Načítám