Hlavní obsah
Renault Talisman 2020 ve verzi sedan i kombi Foto: Renault

Přepracovaný Renault Talisman sází na zajetý design. Změn doznaly interiér a technika

Renault odhalil podobu i základní informace o svém přepracovaném sedanu střední třídy Talisman. Ten bude znovu dostupný ve standardní verzi i jako kombi Grandtour.

Renault Talisman 2020 ve verzi sedan i kombi Foto: Renault
Přepracovaný Renault Talisman sází na zajetý design. Změn doznaly interiér a technika

Talisman je jedním ze stěžejních modelů francouzské automobilky, ale Renault usoudil, že jeho facelift nemusí být tak markantní, stejně jako tomu je například u modelu Scénic.

Největší změny nalezneme v přepracované mřížce chladiče a novém nárazníku. Standardně teď budou mít všechny verze Talismanu LED světlomety vpředu i vzadu a zákazníci se mohou těšit na celou škálu nových barev i kol ve velikostech od 17 do 19 palců.

Podstatně více inovací doznal interiér. Ten má nově větší držáky na nápoje nebo bezdrátovou nabíječku na chytrý telefon. Řidiči pak bude k dispozici 10,2palcový displej přístrojové desky a ve volitelné výbavě doplněný i velkým displejem infotainmentu Easy Link s úhlopříčkou 9,3 palce.

Základní model Talismanu se může pochlubit hned třemi novými látkovými potahy sedaček a ve volitelné výbavě jsou i tři barvy kůže Riviera. Samostatně pak stojí luxusní výbava Initiale Paris, kde se zákazníci mohou těšit na dva typy kůže Nappa, obložení interiéru z černě lakovaného dřeva nebo ambientní osvětlení interiéru.

Renault Talisman Grandtour před faceliftem

Foto: Renault ČR

Renault umístil do Talismanu celou řadu nových bezpečnostních prvků i chytrých asistentů, z nichž patrně nejvíce zaujme systém Highway & Traffic Jam Companion, který umí auto na dálnici řídit i zastavit, a to při rychlostech od 0 do 160 km/h. Talisman je také stále jediným vozem v tomto segmentu, který má řízení všech kol s názvem 4Control.

Mezi motorizacemi je novinkou 1,3litrový motor se čtyřmi válci a turbodmychadlem s označením TCe 160, který má výkon 160 koňských sil, točivý moment 270 Nm a dodává se výhradně se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Nejsilnějším benzínovým motorem pak zůstává 1,8 litrový čtyřválec s turbem TCe 225, který produkuje 225 koní a 300 Nm točivého momentu. V nabídce zůstávají i diesely ve čtyřech variantách se zdvihovými objemy 1,7 a 2 litry, výkonem 120 až 200 koní.

Talisman se poprvé naživo ukáže od 3. března v Ženevě s tím, že na český trh by se měl podívat v červnu.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků