Hlavní obsah
Ilustrační foto Foto: Petr Hloušek, Právo

Manželku nepustili do obchodu se čtyřletou dcerou, stěžoval si muž z Ostravy

Znechucený je z chování zaměstnanců prodejny Albert na ulici 30. dubna v centru Ostravy 66letý pan Jaroslav. Pracovník bezpečnostní služby u vchodu do obchodu totiž měl zamezit jeho manželce, aby si mohla nakoupit se čtyřletou dcerou. Děti podle vyjádření ochranky do obchodu nesmí.

Ilustrační foto Foto: Petr Hloušek, Právo
Manželku nepustili do obchodu se čtyřletou dcerou, stěžoval si muž z Ostravy

K incidentu došlo ve středu dopoledne. „Žena šla nakoupit spolu s dcerou. Já byl v tu dobu v práci. Nepustili ji ale do obchodu s tím, že tam děti nesmí. Tak se ptala, jestli má dítě uvázat u zábradlí nebo ho dát někomu cizímu. Přece ho nenechá samotné doma,“ divil se muž.

Jeho manželka tak musela zpátky domů, a nakoupit mohla až poté, co dorazil odpoledne z práce. „Volal jsem na ministerstvo průmyslu a obchodu a tam mi potvrdili, že žádné takové opatření není,“ řekl pan Jaroslav s tím, druhý den šel nakoupit on.

A i jemu ale vedoucí dne stejného obchodu sdělila, že tam děti nesmí. „Při tom mi manželka říkala, že jak se s tou ochrankou dohadovala, že kolem projela dovnitř jiná maminka s kočárkem a nikdo ji nezastavil,” uvedl.

Z toho, jak se zaměstnanci Albertu zachovali, je muž znechucený. „Mám ten obchod u baráku, přece nebudu jezdit do krámu přes půl města,“ povzdychl si s tím, že ve čtvrtek zase viděl, jak ten samý člen ochranky kontroloval v době od 10 do 12 občanské průkazy důchodcům. „Najímají si tam asi ty největší hňupy,“ nebral si pan Jaroslav servítky.

Podle pracovnice zákaznické linky prodejen Albert by opravdu neměli lidé brát do obchodu děti, pokud to jde. „Ale chápeme, že člověk třeba nesežene hlídání. Zákaz jako takový to není, ale v každém případě to není doporučováno. Ale měli by být lidmi s dětmi vpuštěni,“ ujistila a dodala, že zaměstnancům prodejny nadřízení vysvětlí, že žádné omezení vůči dětem ze strany Albertu neexistuje.

„Zřejmě došlo k nepochopení toho doporučení, aby se lidé snažili nakupovat co nejvíce bez dětí,“ doplnila.

Mluvčí společnosti Albert Jiří Mareček vy vyjádření pro Právo uvedl, že firma se zákaznici velice omlouvá. Jednání pracovníka ostrahy označil za nepřijatelné.

„Denně školíme personál, obsluhu i pracovníky ochranky, aby věděli, jak se správně chovat v této době, která přináší řadu nových opatření a nařízení, stejně jako emočního vypětí,“ popsal s tím, že na základě informací serveru Novinky.cz požádá Albert bezpečnostní agenturu, která je zaměstnavatelem pracovníka ostrahy, aby byl opětovně proškolen.

„Ještě jednou se velmi omlouváme. Budeme rádi, pokud paní zůstane i nadále naší zákaznicí a samozřejmě se jí také rádi osobně omluvíme,“ ujistil.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků