Hlavní obsah

Došla vám náplň do tiskárny? V TisknuLevne.cz ji dokoupíte hned.

Novinky, TisknuLevne.cz

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

TisknuLevne.cz je největším e-shopem s náplněmi do tiskáren se sítí 86 kamenných prodejen po celé ČR. Hostem našeho pořadu byl Ing. Martin Pěnička, Ph.D., spolumajitel a jednatel PENDA s.r.o., která stojí za projektem TisknuLevne.cz.

Foto: TisknuLevne.cz

Ing. Martin Pěnička, Ph.D., spolumajitel a jednatel PENDA s.r.o.

Článek

Jak vaši firmu ovlivnila současná situace ohledně pandemie?

Aktuální situace je jedna velká jízda. Svět se velmi rychle mění a musíme na to umět rychle reagovat. Přišli jsme o velkou část prodejní sítě kvůli opatřením vlády. Nám se podařilo během několika hodin naprostou většinu našich prodejů přesunout ze sítě kamenných prodejen do e-shopu. Kamenné prodejny fungovaly jen jako výdejní místa e-shopu. Naši prodejci z uzavřených prodejen prokázali obrovskou flexibilitu. Někteří začali pomáhat v přetíženém skladu, někdo začal vyřizovat dotazy na infolince. Museli jsme rozjet nedělní expedici zboží z našeho centrálního skladu. Celkově se nám podařilo naše prodeje téměř zcela udržet.

Před rozhovorem jsem si procházel váš web TisknuLevne.cz. Zaujalo mě, že všude máte přehledně uvedeno, kdy si jako zákazník budu moci vyzvednout zboží i kdy ho dostanu poštou. Jak přesné a spolehlivé jsou tyto informace?

Máte naprostou pravdu, toto každého, komu právě došel toner v tiskárně, zajímá úplně nejvíce. Proto chceme, aby dostupnosti jednotlivých tonerů na našich prodejnách byly co nejpřesnější. Všechny naše pobočky mají neustále on-line propojení pokladních systémů s webem i centrálním skladem. Díky tomu mají naši zákazníci přesné a spolehlivé informace.

A platí to během nouzového stavu?

Ano, náš systém zobrazoval zákazníkům správné informace o dostupnosti produktů a otevíracích dobách našich prodejen celou dobu. I když změn bylo hodně, přes polovina prodejen byla nuceně zavřena nebo omezena.

Co mi poradíte, když mi dojde toner v tiskárně, abych zase rychle tisknul?

Pro vás jako zákazníka je ideální si vybrat a rezervovat novou náplň na prodejně pomocí několika kliků na webu . Do 2 minut od nás dostanete potvrzení o blokaci a provozní informace o vybrané prodejně. Náplň si můžete přijít vyzvednout okamžitě. Máte jistotu, že když pro chybějící náplň vyrazíte do TisknuLevne.cz, dostanete ji.

Ale co když si jiný zákazník, než dorazím do prodejny, koupí mnou rezervovaný poslední toner?

Tak to se u TisknuLevne.cz nestane. Právě díky blokaci zboží a propojenosti všech našich systémů. Pokladní systém jednou blokované zboží nedovolí prodat nikomu dalšímu. Zároveň centrální sklad okamžitě ví, že jste si toner rezervoval a na které naší prodejně. Na ni ihned posíláme další kus, aby byl dostupný pro dalšího zákazníka nebo pro další rezervaci. Vše funguje automaticky.

Aha, takže vlastně taková expresní doprava tonerů za 2 minuty od objednání?

Přesně tak. Rychlost dodání náplní do tiskáren je naše klíčová konkurenční výhoda. Představte si to tak, že na běžném e-shopu toner objednáte a do druhého dne ho přepraví k vám. Na TisknuLevne.cz jsme vybrané náplně předem přepravili blíže k vám do naší prodejny. Jen čekáme na vaši objednávku. Jakmile vám dojde toner, rezervujete si ho. Na základě statistických dat připravujeme odbavení dalšího kusu pro nového zákazníka. Limit 2 minuty od objednání se nám daří u téměř tří čtvrtin objednávek. Pokud máte atypický toner, je dodání běžně do druhého dne.

Kolik za rezervaci a dopravu toneru na pobočku zaplatím?

Osobní odběry na pobočkách jsou díky rychlosti a dobré dostupnosti našimi zákazníky hodně využívány. Naši zákazníci ocení, že jsou pro ně osobní odběry na pobočkách zcela zdarma.

Foto: TisknuLevne.cz

Prodejna TisknuLevne.cz Brno Bašty a naši zaměstnanci Lucka a David

 A jak složité je neustálé doplňování tonerů na prodejny?

Samozřejmě je to náročné jak finančně, tak logisticky. Vybudovali jsme vlastní logistický systém. Díky němu připravujeme jednotlivé zboží k expedici nebo přesunu na pobočku v řádu jednotek minut. Vše je u nás podřízeno rychlosti. Funguje to skvěle nejen pro tonery. Druhým rokem nabízíme naše rychlé logické služby dalším e-shopům. Pomůžeme jim plně zdigitalizovat práci s jejich zásobami zboží a uložíme je v našem vlastním skladu. Datově propojíme jejich e-shop s naším skladem. Pokud od nich dostaneme příkaz k expedici zákazníkovi, vyskladňujeme v řádu jednotek minut.

Foto: TisknuLevne.cz

Sklad TisknuLevne.cz v Dobřejovicích. Balíček naši skladníci zabalí do 2 minut.

Nikdy si nejsem úplně jistý, jaká je správná náplň do mojí tiskárny. Pomůžete mi?

Pokud si při výběru správné náplně do tiskárny nejste s čímkoliv jistý, zavolejte na naši bezplatnou infolinku nebo využijte webový chat. Spojíte se tak přímo se specialistou, který vám vždy ochotně pomůže s vaším problémem. Všichni naši pracovníci se pravidelně školí přímo u výrobců. Mají tak dokonalý přehled o všech novinkách a umí si dobře poradit s případnými technickými problémy.

 Vaše firma se jmenuje TisknuLevne.cz. Našel jsem ale levnější tonery.

Je otázka, co si představíte pod slovem levně. TisknuLevne.cz prodává pouze certifikované tonery s ověřenou kvalitou. Kvalita je u nás na prvním místě a za tím si stojím pevně. Už jen proto, že moje fotografie a náš příběh je na téměř každém balení. To je velký závazek. Nedovolím, aby nekvalitní levné zboží poničilo vaši tiskárnu.

Foto: TisknuLevne.cz

TisknuLevne.cz. je nejprodávanější značka kompatibilních náplní do tiskáren v ČR.

Co byste vzkázal vašim zákazníkům?

Jsme rádi, že vás máme a že u nás nakupujete. Jste pro nás motivací a vizí pro další rozvoj a zlepšování.

Moc si toho vážím.

Chtěl bych poděkovat i všem našim zaměstnancům a jejich rodinám. Není to pro ně zrovna lehké období. Jsem na ně opravdu pyšný, jak skvěle to v této dynamické době společně zvládáme.

Děkuji a přeji všem pevné zdraví.

Výběr článků

Načítám