Hlavní obsah

V pokračování Sexu ve městě zemřela jedna z postav na rotopedu. Akcie výrobce šly hned dolů

Minulý týden se na televizních obrazovkách objevilo pokračování populárního seriálu Sex ve městě, které uvedla stanice HBO Max pod názvem And Just Like That... (A jak to bylo dál...). Vysílání se nečekaně promítlo i do vývoje na trhu s cennými papíry, akcie společnosti Peloton propadly o 16 procent.

Foto: Profimedia.cz

Carrie Bradshawová (Sarah Jessica Parkerová) a Pan Božský (Chris Noth) v pokračování seriálu.

Článek

Upozorňujeme, že některé informace v tomto článku mohou prozradit část děje seriálu.

Americká společnost Peloton, která vyrábí cvičební stroje, se v seriálu objevila díky rotopedu, na kterém v úvodní epizodě zemře Pan Božský, kterého ztvárnil herec Chris Noth. Společnost sice schválila použití svého rotopedu v seriálu, už se ale údajně nedozvěděla, že na něm někdo přijde o život, uvedla britská stanice BBC.

Společnost během pár dní zveřejnila novou reklamu.

Hned 9. prosince, kdy byl nový díl seriálu uveden, klesly akcie Pelotonu o 16 procent. Na to firma reagovala prohlášením, že seriálová postava pravděpodobně zemřela na následky nezdravého životního stylu, je totiž zřejmé, že šlo o infarkt.

Podle Pelotonu naopak jejich stroj pravděpodobně pomohl srdeční příhodu oddálit.

Trailer k pokračování Sexu ve městě

V neděli zašel výrobce rotopedů ještě dál, když na sociálních sítích zveřejnil reklamu, v níž byl herec „přiveden zpět k životu”. Zahrál si v ní přitom se skutečnou instruktorkou Jesse Kingovou, jež se v epizodě rovněž objevila. Hlas reklamy pak namluvil herec Ryan Reynolds, jehož reklamní agentura spot produkovala.

Peloton už má s poklesem akcií zkušenosti z roku 2019. Tehdy společnost vypustila do světa vánoční reklamu, ve které žena dostala od muže pod stromeček právě rotoped. V průběhu roku pak zaznamenávala vlastní progres, aby nakonec partnerovi poděkovala. Kritici tehdy poukazovali zejména na sexismus.

V roce 2020 ovšem nastal znovu boom, který odstartovala pandemie. Ta přinutila řadu lidí po celém světě cvičit z domova. Letos se však růst tržeb společnosti zpomalil, a tak vlajkový rotoped zlevnila (aktuálně stojí 1495 dolarů, tedy 34 tisíc korun). Lidé se totiž začali znovu vracet do posiloven a fitness center.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám