Hlavní obsah

Ženy by měly zapracovat na vlastní sebehodnotě, nabádá lektorka

Doma má dvě dcery pod tři roky, k tomu však nadále podniká a funguje jako lektorka. Pozvání do podcastu Po mateřských stopách dnes přijala Lucie Audi, jedna ze zakladatelek moderní vzdělávací platformy určené především pro ženy. Ta vznikla ze známé facebookové skupiny #HolkyzMarketingu, jejíž komunita dnes čítá přes 33 000 členů.

Foto: Archiv Lucie Audi, Novinky

Hostem podcastu Po mateřských stopách byla Lucie Audi

Článek
V DNEŠNÍM DÍLE SE MIMO JINÉ DOZVÍTE:
  • Balanc mezi prací a mateřstvím (7:20)
  • Jak vznikly Holky z marketingu (13:44)
  • O správě velké facebookové skupiny (24:50)
  • Workshopy ohledně vlastní sebehodnoty (33:15)

Lucie je dvojnásobnou maminkou a tvrdí, že mateřské roky jsou zatím v jejím životě ty nejšťastnější, nejnáročnější, a zároveň nejpestřejší. Se dvěma dcerami pod tři roky se snaží skloubit podnikání s rodinou a najít v tom potřebný balanc. Pracuje tedy pondělky a pátky, zbytek dní je s dětmi doma, kde se střídají s manželem.

„Byly i dny, kdy muž musel říct, že už pracuju moc, abych se zklidnila a aby to nenarušovalo chod naší domácnosti. Pomáhá nám si vždy uvědomit, že máme stejný cíl, a to je, abychom spolu byli šťastní,“ zmiňuje v rozhovoru Lucie a přiznává, že správné nastavení je stálo s manželem hodně otevřených diskuzí.

Holky z marketingu vznikly jako facebooková skupina, která měla pomáhat propojovat ženy v oboru (i mimo něj) a dát jim k dispozici bezpečný prostor, kde se mohou seznamovat a vzájemně si pomáhat. Za původní myšlenkou stojí Pavlína Louženská, ke které se po čase přidala Lucie a Aneta Martinek. Následně pět let po večerech plánovaly, vymýšlely a organizovaly akce, kurzy a nakonec uspořádaly i vlastní vzdělávací akademii.

Vztek k mateřství patří, ne vždy je proti němu nutné bojovat

Po mateřských stopách

„#HolkyzMarketingu jsou dnes už široká vzdělávací platforma, primárně pro ženy, ale některé projekty jsou otevřené i mužům. Náš primární cíl je podporovat holky v kariéře, v kariérním růstu a vzdělávání takovou formou, jakou ony chtějí. Zkrátka aby to bylo dostupné všem,“ představuje Lucie, co za pár posledních let z původní skupiny vybudovaly.

„V základním týmu nás je jedenáct, v rozšířeném (s externisty a lektory) už přes dvě stě. Ještě do nedávna jsme v týmu byly tři. Za poslední roky jsme enormně vyrostli a máme z toho ohromnou radost,“ vypráví dál v rozhovoru.

Lucie se už osmým rokem věnuje také mentoringu, kde se zaměřuje na ženy a jejich vlastní sebehodnotu, aby si například dokázaly v práci více říkat o peníze. „Vychází to i z různých studií, že když při hledání práce stejný inzerát uvidí muž, stačí mu, že splňuje 60 %, aby na něj odpověděl. My holky si to přečteme a musíme splňovat 100 %, a ani tak si nejsme jisté, že odepíšeme,“ konstatuje Lucie a dodává, jak je ráda, že se o problému začíná konečně mezi ženami více mluvit.

Celé povídání o mateřství, podnikání i Lucčině platformě si můžete pustit v přehrávači v úvodu článku.

Podcast o mateřství s Terezou Rakoušovou a Žanetou Stratílkovou a jejich hosty. Dříve známý jako Pandemické matky sobě. I nyní rozebírá taje a záhady rodičovství. Vydejte se po stopách mateřství každou středu na Novinky.cz.

Poslouchejte každou středu na Novinky.cz, Podcasty.cz, Spotify, Apple Podcasts nebo jiné oblíbené podcastové aplikaci.

Také nás můžete sledovat na Instagramu.

Poslechněte si také naše další podcasty:

Reklama

Výběr článků

Načítám