Hlavní obsah

Notino propojuje svět beauty a sportu na domácím Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024

Komerční článek

Připravte se na hokejovou euforii s kosmetickým twistem. Notino spojuje síly s blížícím se Mistrovstvím světa IIHF v ledním hokeji, aby vám přineslo nejen radost z hokejových utkání, ale i krásu ve své nejzábavnější formě, přímo v hokejových arénách a oficiálních fan zónách.

Foto: Notino

Notino

Článek

Praha, 20. 5. 2024 – Notino, největší evropský prodejce kosmetických produktů, s hrdostí oznamuje oficiální partnerství s nadcházejícím Mistrovstvím světa IIHF v ledním hokeji 2024, které se po devíti letech vrací do České republiky, a to do Praha Arény a do Ostrava Arény.

„Vždy jsme v Notinu bořili bariéry, ať už ve světě e-commerce, nebo ve světě beauty. Nyní, ve spolupráci s domácím Mistrovstvím světa IIHF v ledním hokeji 2024, chceme pokořit další milník a ukázat, že krása a sport k sobě neodmyslitelně patří. Nebojíme se výzev, a proto s hrdostí podporujeme hokejové mistrovství světa a věříme, že společně s fanoušky ledního hokeje zažijeme nezapomenutelné momenty,“ říká výkonný ředitel Notina Zbyněk Kocián.

Foto: Notino

Notino

Notino přináší digitální zážitky do světa hokeje

Na letošním MS IIHF v ledním hokeji 2024 se návštěvníci mohou těšit na víc než jen nezapomenutelné sportovní zážitky na ledě. Na multimediální kostku nad hrací plochou totiž Notino umístí virtuální zrcadlo.

Tato technologická vychytávka na kostce fanouškům ukáže líčení, které je inspirované národními barvami trikolory a zároveň splňuje nejnovější make-up trendy, jako je modrá řasenka nebo výrazné rudé rty. V přestávkovém programu si tak fanoušci vyzkouší make-up look, který Notino připravilo exkluzivně pro hokejový šampionát, a to přímo ze svého místa v aréně.

Díky Notinu se mohou fanoušci ponořit do světa krásy, technologií a sportu také v Oficiální Fan Zóně před arénou v Praze i v Ostravě. Najdou tam například fotokoutek s umělou inteligencí. Ten fanoušky vyfotí v dresu oblíbeného českého hokejisty.

K dispozici budou i další fanouškovské rekvizity a předměty, aby si každý mohl odnést domů svůj malý kousek mistrovství. Ve fanouškovské zóně před Praha Arénou najdou návštěvníci Notino vždy během zápasů národního týmu v základní části šampionátu od 17.00 hodin do konce večerního utkání, a to i během finálového víkendu.

Kromě toho bude pro technologické nadšence po celém stadionu připravený QR kód pro stažení aplikace Notino. Po nainstalování aplikace do telefonu obdrží každý fanoušek dárek od Notina a získá také exkluzivní 10% slevu na nákup v aplikaci. Navíc se fanoušci můžou zapojit do soutěže o voucher v hodnotě 10 000 Kč na nákup na www.notino.cz.

Foto: Notino

Notino

O společnosti

Notino je největší internetový obchod s parfémy a kosmetikou v Evropě. Jeho cesta začala v České republice už v roce 2004. Firma se rychle začala měnit v jednoho z nejsilnějších hráčů na poli krásy a e-commerce. K dnešnímu dni Notino působí na 27 evropských trzích, kde mimo jiné provozuje 27 prodejen.

Výběr článků

Načítám