Hlavní obsah

Zpoždění i změna letiště. Aerolinka se cestujícím omluvila tristní částkou

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

O hororovém letu hovoří pasažéři společnosti Wizz Air, kteří nedávno cestovali z Izraele do Británie. Nejprve čekali tři hodiny na letišti v Tel Avivu zavření na palubě, poté se dozvěděli, že místo na letiště Gatwick poletí na Luton. Skončili však v Doncasteru, stovky kilometrů vzdáleni od původního cíle. Aerolinka navrch cestujícím nabídla kompenzaci ve výši pouhých 35 eur, tedy 855 korun v kreditu.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Hned několik pasažérů informovalo o problematické cestě server Independent. Uvedli, že společnost slíbila, že jim budou v Doncasteru k dispozici autobusy, které je odvezou do původní destinace. Jakmile však letadlo přistálo, měla se posádka vypařit a zaměstnanci letiště o žádné náhradní dopravě neměli ani ponětí.

Cestující Luke Baker a Adar Cohen uvedli, že se společnost Wizz Air za vzniklou situaci ani pořádně neomluvila, jen cestujícím nabídla zmíněných 35 eur v leteckých mílích. Pasažéři se přitom museli na vlastní náklady dopravit domů. Baker se svou rodinou utratil za 3,5hodinovou cestu taxíkem 480 liber (takřka 14 tisíc korun).

Aerolinka cestujícím nabídla 10 tisíc dolarů, pokud se vzdají místa. Odmítli

Cestování

Další zákazníci nízkonákladového dopravce uvedli, že se společností po tomto zážitku už rozhodně nepoletí.

Dopravci byli vytížení

Wizz Air se brání tím, že se pokoušel náhradní dopravu zajistit, ale jelikož šlo o velikonoční víkend, nepovedlo se. „Oslovili jsme několik dopravních společností v oblasti, abychom zajistili transfer z Doncasteru na Gatwick. Žádná z nich nám však nebyla schopna služby nabídnout,“ uvedly aerolinky.

„Vždy se snažíme o naše zákazníky pečovat tím nejlepším možným způsobem. Je nám proto líto, že jsme nemohli poskytnout dopravu na původní letiště,“ doplnil dopravce.

Zákazníci si nicméně stěžují na to, že je aerolinky nechaly v noci po přistání bez pomoci. „Nenabídly nám jídlo ani pití a nebyli tu žádní zaměstnanci. Myslím, že už s nimi nikdy nepoletím, protože kredit jako kompenzace mi přijde trochu málo za to, že nás nedopravili do správné destinace,“ uzavřel Baker.

Letadlo se pokusilo několikrát marně přistát. Na palubě vypukla vzpoura

Cestování

Reklama

Výběr článků

Načítám