Hlavní obsah

Škoda Auto předvedla poprvé v Česku studii Vision D

Právo, Radek Plavecký

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Na právě začínajícím Autosalonu v Brně předvedla tuzemská automobilka Škoda Auto poprvé na domácí půdě svou designovou studii Vision D. Úplně poprvé byla studie předvedena na jaře na autosalonu v Ženevě.

Foto: Radek Plavecký, Právo

Škoda Vision D na Autosalonu v Brně

Článek

Model z dílny šéfdesignéra Jozefa Kabaně nese nové prvky, které chce automobilka používat na chystaných nových autech. Nejprve se má představit na podzim model menší než fabia a posléze i model velikostí zařazený mezi fabii a octavii, který by mohl být předvedené studii podobný.

Foto: Radek Plavecký, Právo

Škoda Auto na brněnském autosalonu i v minulých letech měla jeden z největších stánků.

Současně nese nové logo, které se bude používat na modelech od roku 2012. Novým prvkem, který se má využívat na nově vyráběných modelech, je například umístění změněného loga. Nové logo, umístěné na tvarované přední hraně kapoty a na zádi vozů, bude provedeno v kombinaci černé barvy a chromu.

Foto: Radek Plavecký, Právo

Studie Škody vision

Tradiční okřídlený šíp je precizněji vytvarován a má barvu chromu namísto zelené. Kulatý emblém, v jehož středu je šíp umístěn, má chromovou povrchovou úpravu. Vavřínový věnec a nápis Škoda z nového znaku mizí. Na přední kapotě už se nebude znak umísťovat do rámečku chladiče, ale bude mít výsadnější postavení přímo na kapotě, kde by měl více vyniknout.

Foto: Radek Plavecký, Právo

Studie Škody vision

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám