Model z dílny šéfdesignéra Jozefa Kabaně nese nové prvky, které chce automobilka používat na chystaných nových autech. Nejprve se má představit na podzim model menší než fabia a posléze i model velikostí zařazený mezi fabii a octavii, který by mohl být předvedené studii podobný.

Škoda Auto na brněnském autosalonu i v minulých letech měla jeden z největších stánků.

Škoda Auto odhalila studii Vision D

FOTO: Radek Plavecký, Právo

Současně nese nové logo, které se bude používat na modelech od roku 2012. Novým prvkem, který se má využívat na nově vyráběných modelech, je například umístění změněného loga. Nové logo, umístěné na tvarované přední hraně kapoty a na zádi vozů, bude provedeno v kombinaci černé barvy a chromu.

Studie Škody vision

Studie Vision D

FOTO: Radek Plavecký, Právo

Tradiční okřídlený šíp je precizněji vytvarován a má barvu chromu namísto zelené. Kulatý emblém, v jehož středu je šíp umístěn, má chromovou povrchovou úpravu. Vavřínový věnec a nápis Škoda z nového znaku mizí. Na přední kapotě už se nebude znak umísťovat do rámečku chladiče, ale bude mít výsadnější postavení přímo na kapotě, kde by měl více vyniknout.

Studie Škody vision

Škoda Vision D

FOTO: Radek Plavecký, Právo

Aktuální nabídku nových i ojetých vozů značky Škoda najdete na Sauto.cz.