Hlavní obsah
 

Komplexní cvičení, při kterém procvičíte celé tělo

Toužíte-li posílit svaly na břiše, hýždích, stehnech a vytvarovat boky, pak byste se měli zaměřit na komplexnější cvičení, které bude kombinací aerobní aktivity (kardio tréninku) a funkčního cvičení, jež pracuje s hmotností vlastního těla a věnuje se tělu jako celku. Sestavu s takovými cviky si pro vás připravila profesionální trenérka Nikola Bartáková.

 
Komplexní cvičení, při kterém procvičíte celé tělo

První cvik tzv. Sáblíková je výborný na rozehřátí a zároveň posílení svalů na nohou. Druhý cvik se zaměří na posílení malého a středního hýžďového svalu a stabilizaci pánve.

Třetí cvik se pak komplexně věnuje celému tělu od lýtek po paže, včetně tzv. středu. Čtvrtý cvik se věnuje především pažím, jedná se o kliky s předpažením. Pátým závěrečným cvikem je tzv. krab.

Pokud budete pravidelně cvičit tyto cviky, aniž byste si to uvědomili, zapojíte maximální množství svalů, díky čemuž dojde k vyššímu kalorickému výdeji organismu a pozitivním výsledkům v podobě hubnutí.

Velmi důležité je ale také dbát na tempo cvičení, které by mělo být plynulé a na konci cvičení by se měla zvýšit i tepová frekvence.

Sérii cviků najdete v přiloženém videu.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků