Hlavní obsah

Tři oblasti, na které jsou lidé nejčastěji ochotni přispět nejen před Vánocemi

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Stále více firem i jednotlivců podporuje charitatitvní projekty. Zvlášť doba před Vánocemi bývá tradičně časem, kdy jsme na dobročinnost naladěni. U nás nejvíce podporujeme nemocné děti. Vyplývá to z průzkumu, který nedávno zveřejnila agentura Ipsos.

Štěpánek mohl díky příspěvku ze sbírky absolvovat potřebnou rehabilitaci. Sbírka Srdce dětem se koná letos již posedmé.

Článek

Není náhodou, že právě před Vánocemi se pořádá nejvíce dobročinných akcí. Lidé jsou v tomto období více nakloněni dobrým skutkům. Z veřejného průzkumu agentury Ipsos vyplývá, že nejčastěji přispíváme na to, co se nás dotýká. Proto asi není překvapením, že největší část darů směřujeme na pomoc nemocným, především dětem. Finančně podporujeme také zvířecí útulky a léčbu rakoviny.

Nejjednodušším způsobem pro nás je přispět penězi. Je to pohodlné a rychlé. Toho jsou si vědomi všichni, kdo o pomoc žádají, a snaží se dárcům podporu usnadnit.

V posledních letech tak zažívají boom dárcovské sms a online aplikace, které umožní přispět snadno, ihned a bezpečně. Dobročinnou aplikaci pro tento rok poprvé využije i obecně prospěšná společnost Život dětem, která se společností Lidl pořádá již 7. celorepublikovou sbírku Srdce dětem.

Ve všech 235 prodejnách Lidl nebo online na app.srdcedetem.cz můžete přispět od 6. do 19. 11. libovolnou částkou na pomoc vážně nemocným dětem. Přispět i 1 Kč má smysl.

Více na www.lidl.cz

Srdce dětem

Výběr článků

Načítám