Hlavní obsah

Podporujeme českou ekonomiku, říká franšízant restaurací McDonald’s Michal Mládek

Novinky, McDonald’s

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Letos je tomu již dvacet osm let, co se otevřela první česká restaurace McDonald’s. Od té doby se tato značka stala běžnou součástí stravovacích zvyků i českých zákazníků. McDonald’s podporuje v Česku lokální ekonomiku, české podnikatele a poskytuje práci mnoha zaměstnancům. Potvrzuje to i příběh franšízanta Michala Mládka.

Foto: McDonald’s

Franšízant McDonald’s Michal Mládek se svými zaměstnanci

Článek

Michal Mládek patří mezi dvaadvacet českých podnikatelů a podnikatelek, kteří v současné době vlastní licenci na provoz restaurací McDonald's a zároveň je v Česku jedním z nejdéle pracujících zaměstnanců společnosti. Prošel si cestou řadového zaměstnance v první restauraci v České republice, otevřené v roce 1992 ve Vodičkově ulici v Praze, sbíral zkušenosti jako vedoucí směny i provozovny a byl vůbec prvním zaměstnancem společnosti v Česku, kterému společnost McDonald's nabídla licenci na vlastní restauraci, jejíž provozování také v roce 1999 převzal. V současnosti má jako franšízant na starosti celkem devět provozoven. „Na práci pro McDonald’s mě i po více než čtvrt století baví, že je založena na každodenním kontaktu s lidmi. Mám velmi dobrý pocit, že spolupracujeme s celou řadou českých dodavatelů, podnikatelů a firem. McDonald’s je světoznámou značkou, ale má již pevné kořeny zde v Česku a sama se na růstu české ekonomiky významně podílí,“ říká Michal Mládek, podle kterého přitom mnoho lidí stále neví, že McDonald's ČR je česká firma a daně platí v České republice.

McDonald’s pomáhá českým firmám

V Česku odebírají restaurace McDonald’s od tuzemských farmářů například česká vejce, hovězí maso do prémiových burgerů, vepřovou šunku nebo sirupy Kitl pro McCafé. „Každý franšízant by měl své restaurace provozovat nejen tak, aby byla dodržována co nejlepší kvalita a servis, ale aby dělal dobré jméno společnosti McDonald's, reprezentoval ji na lokální úrovni, zapojoval se do komunity a byl i patřičně sociálně zodpovědný,“ vysvětluje franšízant Mládek.

V Česku odebírají restaurace McDonald’s od tuzemských farmářů například česká vejce, hovězí maso do prémiových burgerů, vepřovou šunku nebo sirupy Kitl pro McCafé. „Každý franšízant by měl své restaurace provozovat nejen tak, aby byla dodržována co nejlepší kvalita a servis, ale aby dělal dobré jméno společnosti McDonald's, reprezentoval ji na lokální úrovni, zapojoval se do komunity a byl i patřičně sociálně zodpovědný,“ vysvětluje franšízant Mládek.

V Česku odebírají restaurace McDonald’s od tuzemských farmářů například česká vejce, hovězí maso do prémiových burgerů, vepřovou šunku nebo sirupy Kitl pro McCafé. „Každý franšízant by měl své restaurace provozovat nejen tak, aby byla dodržována co nejlepší kvalita a servis, ale aby dělal dobré jméno společnosti McDonald's, reprezentoval ji na lokální úrovni, zapojoval se do komunity a byl i patřičně sociálně zodpovědný,“ vysvětluje franšízant Mládek. „V Praze a v Jihočeském kraji, kde provozuji své restaurace McDonald’s, se podílím na celé řadě aktivit, jako jsou charity, nadace, spolky. Podporuji spolu s prvoligovými sportovními kluby také menší sportovní oddíly, dále například nadaci ROSKA, centrum ARPIDA či sportovní aktivity vozíčkářů,“ vyjmenovává Michal Mládek, který také pořádá každoročně charitativní golfové turnaje, jejichž výtěžek je určen na plánovanou výstavbu Domu Ronalda McDonalda v areálu Fakultní nemocnice v Motole a na podporu trvale hospitalizovaných dětských onkologických pacientů.

V Česku odebírají restaurace McDonald’s od tuzemských farmářů například česká vejce, hovězí maso do prémiových burgerů, vepřovou šunku nebo sirupy Kitl pro McCafé. „Každý franšízant by měl své restaurace provozovat nejen tak, aby byla dodržována co nejlepší kvalita a servis, ale aby dělal dobré jméno společnosti McDonald's, reprezentoval ji na lokální úrovni, zapojoval se do komunity a byl i patřičně sociálně zodpovědný,“ vysvětluje franšízant Mládek. „V Praze a v Jihočeském kraji, kde provozuji své restaurace McDonald’s, se podílím na celé řadě aktivit, jako jsou charity, nadace, spolky. Podporuji spolu s prvoligovými sportovními kluby také menší sportovní oddíly, dále například nadaci ROSKA, centrum ARPIDA či sportovní aktivity vozíčkářů,“ vyjmenovává Michal Mládek, který také pořádá každoročně charitativní golfové turnaje, jejichž výtěžek je určen na plánovanou výstavbu Domu Ronalda McDonalda v areálu Fakultní nemocnice v Motole a na podporu trvale hospitalizovaných dětských onkologických pacientů.

Michal Mládek zaměstnává na svých devíti restauracích více než sedm set pracovníků, z čehož přibližně tři čtvrtiny z nich tvoří brigádníci, zbytek pak zaměstnanci na plný úvazek.

Výběr článků

Načítám