Hlavní obsah
Emeritní sládek plzeňského pivovaru Václav Berka se sólisty Národního divadla Foto: Plzeňský Prazdroj

Pilsner Urquell ocení lidi, kteří během krize pomáhali svému okolí. Zve je na Prodanou nevěstu

Pilsner Urquell rozdá celkem šest set lístků na speciální představení Prodané nevěsty, které se uskuteční 12. září v Národním divadle. Chce tak kromě úsilí zdravotníků, hasičů a sociálních pracovníků ocenit také práci obyčejných lidí, kteří během koronakrize pomáhali ve svém okolí. Ti mohou o vstupenky soutěžit na sociálních sítích pivní značky.

Emeritní sládek plzeňského pivovaru Václav Berka se sólisty Národního divadla Foto: Plzeňský Prazdroj
Pilsner Urquell ocení lidi, kteří během krize pomáhali svému okolí. Zve je na Prodanou nevěstu

Pilsner Urquell uvede ve spolupráci s Národním divadlem, jehož je dlouhodobým partnerem, speciální představení Prodané nevěsty pro 600 lidí, kteří v době koronakrize pomáhali svému okolí. Odehraje se 12. září v historické budově Národního divadla. Plzeňský pivovar tak chce ocenit práci neviditelných hrdinů všedního dne.

Koronavirová opatření doslova zastavila život v Česku – a lidé zareagovali velmi rychle a odpovědně. Nyní je čas dát věci zase do pohybu a nastartovat naši zemi. Součástí nového startu je proto i poděkování všem, kteří pomáhali lidem ve svém okolí zvládnout krizovou situaci. Proto jsme se dohodli s Národním divadlem, že pozveme ty, kteří v krizi pomáhali, na typicky českou operu. Chceme tak odměnit ty, kteří se účastnili každodenního boje s koronavirem a zároveň podpořit českou kulturu,“ říká Kateřina Hašková, brand manažerka Pilsner Urquell.

Pilsner Urquell: Na zdraví české kultuře!

Video: Plzeňský Prazdroj

Do soutěže o lístky se mohou lidé zapojit na facebookové stránce Pilsner Urquell, a to od 13. července do 2. srpna. Stačí, když do komentářů pod příspěvkem o představení Prodané nevěsty uvedou, komu chtějí poděkovat a přidají krátký popis, jak konkrétně v době koronavirových opatření pomáhali. Z komentářů pak Pilsner Urquell vybere 300 lidí, kteří dostanou dvě vstupenky. Speciální porota, v níž zasedne například emeritní vrchní sládek plzeňského pivovaru Václav Berka nebo ředitel Národního divadla Jan Burian, pak vybere dalších deset jedinců, pro které chystá speciální překvapení.

Pro charitativní představení se nadchli i samotní operní pěvci Národního divadla Zdeněk Plech, Josef Moravec, Dana Burešová, Jaroslav Březin a Jan Ježek, kteří nazpívali nejslavnější sborový zpěv z Prodané nevěsty „Proč bychom se netěšili“ v prostorách plzeňského pivovaru. Vznikl tak spot s názvem „Na zdraví české kultuře“, který už koluje na Facebooku a YouTube kanále Pilsner Urquell. „Měli jsme pocit, že se stále děkuje první linii – záchranářům, lékařům, hasičům a prodavačkám. Přitom se zapomíná, že spousta obyčejných lidí také během krize pomáhala a nikdo jim za to nepoděkoval. Chceme jim to vynahradit alespoň touto formou,“ vysvětluje Jan Burian, ředitel Národního divadla.

Více informací o představení se dozvíte na těchto stránkách: https://www.narodni-divadlo.cz/cs/predstaveni/prodana-nevesta-1520149

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Výběr článků