Tři miliardy chce Volkswagen ušetřit přímo v Německu. Úspory by mělo přinést především zvýšení efektivity, které si automobilka slibuje od dlouho připravovaného programu „Future Tracks“.

Agentuře to sdělily dva zdroje informované o obsahu jednání mezi vedením a odbory. Jednání se však dostala do slepé uličky. Vedení chce přejít k plánování investic pouze v případě, že zaměstnanci přistoupí i na úsporná opatření. Odbory to však zatím odmítají.

Diess by chtěl do roku 2020 dosáhnout u samotné značky Volkswagen (bez ostatních značek skupiny VW jako Škoda nebo Seat) provozní marže čtyři procenta.

Odbyt koncernu v září meziročně vzrostl o 7,1 procenta na téměř 948 vozů. Jde o nejprudší tempo růstu od vypuknutí skandálu kolem měření emisí. [celá zpráva]

Automobilka čelí kvůli emisní kauze množství žalob. Mimo jiné od svých amerických distributorů, [celá zpráva] ale i od tří spolkových zemí Německa. [celá zpráva]