Hlavní obsah

Škoda Auto chce do dvou let zcela změnit podobu 5300 prodejen

Novinky, pit

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Mladá Boleslav

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto hodlá kompletně přebudovat vzhled své prodejní sítě. Změny mají být z velké části hotovy u zhruba 5300 prodejen po celém světě do konce roku 2015.

Foto: Škoda Auto

Více než 5300 zastoupení na celém světě bude do budoucna uspořádáno podle nového firemního designu značky.

Článek

Celkové uspořádání autosalonů má působit mladším a dynamičtějším dojmem. Důraz bude položen na moderní architekturu, komunikační plochy na fasádě budov se zlepšenou viditelností ve dne i v noci a změněné uspořádání prodejních prostor.

V současnosti v novém konceptu funguje pět obchodních míst, do konce letošního roku jich má být dvanáct.

Foto: Škoda Auto

Autosalony Škoda v novém designu

„Největší modelovou ofenzívou v historii značky posilujeme naši pozici mezinárodně činné velké automobilky,“ uvedl Václav Koucký, vedoucí marketingu a strategie Škoda Auto.

„V posledních letech jsme masivně investovali do modernizace a rozšiřování naší modelové řady. Nový vzhled našich obchodních míst teď vytvoří ideální rámec pro prezentaci našich vozů zákazníkům,“ doplnil Koucký.

Do roku 2018 chce mladoboleslavská automobilka zvýšit celosvětové prodeje minimálně na 1,5 miliónu vozů ročně. V loňském roce dodala Škoda Auto zákazníkům 939 200 vozů, což je o 6,8 procenta více v porovnání s rokem 2011 a zároveň nový rekord.

V roce 2011 zavedla Škoda, která od roku 1991 spadá pod koncern Volkswagen, nový firemní design. Jeho součástí se stalo přepracované logo s motivem okřídleného šípu, svěží barvy a nový typ písma.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám