Článek
Celkové uspořádání autosalonů má působit mladším a dynamičtějším dojmem. Důraz bude položen na moderní architekturu, komunikační plochy na fasádě budov se zlepšenou viditelností ve dne i v noci a změněné uspořádání prodejních prostor.
V současnosti v novém konceptu funguje pět obchodních míst, do konce letošního roku jich má být dvanáct.
„Největší modelovou ofenzívou v historii značky posilujeme naši pozici mezinárodně činné velké automobilky,“ uvedl Václav Koucký, vedoucí marketingu a strategie Škoda Auto.
„V posledních letech jsme masivně investovali do modernizace a rozšiřování naší modelové řady. Nový vzhled našich obchodních míst teď vytvoří ideální rámec pro prezentaci našich vozů zákazníkům,“ doplnil Koucký.
Do roku 2018 chce mladoboleslavská automobilka zvýšit celosvětové prodeje minimálně na 1,5 miliónu vozů ročně. V loňském roce dodala Škoda Auto zákazníkům 939 200 vozů, což je o 6,8 procenta více v porovnání s rokem 2011 a zároveň nový rekord.
V roce 2011 zavedla Škoda, která od roku 1991 spadá pod koncern Volkswagen, nový firemní design. Jeho součástí se stalo přepracované logo s motivem okřídleného šípu, svěží barvy a nový typ písma.