Článek
Zprovoznění ulic bylo toužebně očekávaným přáním nejen místních obyvatel, ale i uživatelů linek městské hromadné dopravy a zejména firem a obchodů v ulicích sídlících. Prakticky všechny obchody pocítily po dobu oprav silný odliv zákazníků a podstatné snížení tržeb.
Rozsáhlá oprava inženýrských sítí, tramvajové trati, vozovek a chodníků byla naplánována na rok, ale o měsíc se protáhla. Původně stanovená cena 221,6 milionu korun se zvýšila na 223,4 miliónu korun. Dodavatelem stavby byla firma FIRESTA - Fišer, rekonstrukce a stavby, a. s. a Dopravní stavby Brno, s. r. o.
Kromě zmíněných oprav došlo i k určitým změnám. Po obou stranách ulice jsou místa pro parkování těsně vedle kolejí, ač podle dopravních předpisů musí být mezi kolejemi a vozidlem volný jízdní pruh, široký nejméně 3,5 metru. Otázkou je, zda policisté a strážníci budou tuto situaci tolerovat, nebo řidiče pokutovat.
Vozovka je koncipovaná tak, že pro nedostatek místa musí auta jezdit po kolejích. Pokud zrovna jede tramvaj, musí se jí řidiči přizpůsobit. Na několika místech jsou na to upozorněni značkou „Dej přednost tramvaji“.
Do ulice se již vrací obvyklý ruch a život. Na několika místech již lze i posedět venku na chodníku. Menší vadou na kráse je několik nedodělků. Chybějí například na vozovce namalované přechody pro chodce, byť svislá značka na přechod upozorňuje.