Hlavní obsah

Osud oblíbených značek má teď v rukou Karel III.

Zhruba 600 oblíbených značek oblečení, potravin a dalších výrobků zesnulé královny Alžběty II. může po její smrti ztratit zvláštní královskou podporu, která jim na trhu dodávala prestiž. Platnost potvrzení musí znovu schválit nový král Karel III., sdělil v sobotu web France24.

Foto: Toby Talbot, ČTK/AP

Kečupy Heinz

Článek

Mezi hlavní dodavatele, držitele této podpory, patří nepromokavé kabáty Burberry, čokoláda Cadbury, cereálie Kellogg’s, kečup Heinz, čaje Fortnum and Mason a aperitiv Dubonnet.

Někteří z nich dodávají své výrobky britské královské rodině již více než sto let. Už v roce 1902 namíchala společnost Fortnum and Mason speciální královskou čajovou směs pro krále Edwarda VII. Firma Kellogg’s provozovala dodávku, která přímo z továrny dopravovala cereálie do rezidencí britské královské rodiny, uvedl mluvčí společnosti Paul Wheeler.

Královská podpora je zárukou tradice a špičkové kvality. Její držitelé mohou používat britský státní znak na obalech svých výrobků, webových stránkách, v reklamě, na budovách nebo vozidlech, sdělila Asociace držitelů královského certifikátu.

Reklama

Výběr článků

Načítám