Článek
„Máme před očima jasný cíl; do roku 2018 chceme naše prodejní výsledky nejméně zdvojnásobit. Pozitivní je zejména úspěch modelu Fabia, který na celém světě získal mnoho nových zákazníků. Každý druhý vůz značky Škoda, prodaný v Indii, byla Fabia,“ uvedl Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu.
„Máme před očima jasný cíl; do roku 2018 chceme naše prodejní výsledky nejméně zdvojnásobit. Pozitivní je zejména úspěch modelu Fabia, který na celém světě získal mnoho nových zákazníků. Každý druhý vůz značky Škoda, prodaný v Indii, byla Fabia,“ uvedl Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu.
„Máme před očima jasný cíl; do roku 2018 chceme naše prodejní výsledky nejméně zdvojnásobit. Pozitivní je zejména úspěch modelu Fabia, který na celém světě získal mnoho nových zákazníků. Každý druhý vůz značky Škoda, prodaný v Indii, byla Fabia,“ uvedl Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu. Na domácí trh firma dodala celkem 4200 vozů, kde za zaznamenání stojí více než 400 prodaných vozů Superb Combi, což představuje nárůst o téměř 235 %. Prodeje výrazně vzrostly v Maďarsku či Chorvatsku. Na Slovensku vede Škoda statistiku registrací se zhruba 1000 vozy a tržním podílem 22,4 %.
„Máme před očima jasný cíl; do roku 2018 chceme naše prodejní výsledky nejméně zdvojnásobit. Pozitivní je zejména úspěch modelu Fabia, který na celém světě získal mnoho nových zákazníků. Každý druhý vůz značky Škoda, prodaný v Indii, byla Fabia,“ uvedl Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu. Na domácí trh firma dodala celkem 4200 vozů, kde za zaznamenání stojí více než 400 prodaných vozů Superb Combi, což představuje nárůst o téměř 235 %. Prodeje výrazně vzrostly v Maďarsku či Chorvatsku. Na Slovensku vede Škoda statistiku registrací se zhruba 1000 vozy a tržním podílem 22,4 %.
Prodej škodovek stoupl i v západní Evropě, například v Nizozemsku, Belgii či Švédsku. Největší nárůst prodejů hlásí automobilka z Číny, Indie a Ruska. V nejlidnatější zemi světa se za leden podařilo udat 20 500 vozů, v Indii si lidé koupili 2800 a v Rusku 3400 aut.
Největší „hlad“ byl u zákazníků po Octaviích a Fabiích.