S délkou 4702 mm je nový model o 96 mm delší než předchůdce a má také o 80 mm větší rozvor náprav (nyní 2840 mm). Nový kombík je širší o 40 mm - nyní 1810 mm. Díky využití nové platformy s větším poměrem hliníkových dílů klesla hmotnost až o 65 kilogramů.

Nákladový prostor nabídne 490 litrů, 1510 l po sklopení zadních sedadel. Ta jsou nyní dělena v poměru 40/20/40, dříve tento model měl obvyklejší, leč méně praktický poměr 40/60. Kufr můžete nově otevřít krouživým pohybem pod hranou zavazadelníku (samozřejmě s klíčky od auta v kapse).

Mercedes-Benz třídy C kombi (2014)

Mercedes-Benz třídy C kombi (2014)

FOTO: M-B

Mercedes-Benz třídy C kombi (2014)

Mercedes-Benz třídy C kombi (2014)

FOTO: M-B

Klasický nebo adaptivní podvozek

Kromě plejády airbagů (kolenní pro řidiče, okenní pro všechny strany atd.) nabízí Mercedes nově funkci detekce dětské sedačky na předním sedadle a následné automatické deaktivace airbagů na místě spolujezdce.

Mercedes-Benz třídy C kombi (2014)

Mercedes-Benz třídy C kombi (2014)

FOTO: M-B

V nabídce bude jak odpružení pomocí klasických ocelových pružin, tak systém Airmatic tj. elektronicky regulované odpružení s adaptivním systémem pérování. Standardem je, stejně jako v případě sedanu, poháněná zadní náprava, v nabídce budou i verze 4Matic s pohonem všech čtyř kol.

Dieselové motory budou v nabídce tři s výkonovým spektrem 115 až 204 koní. Benzínové motorizace jsou prozatím čtyři, přičemž jeden motor je šestiválec, ostatní mají o dva válce méně. Výkon v případě zážehových jednotek začíná na 156 a končí na 333 k.

Interiér nového kombi třídy C, základem je pochopitelně již představený sedan.

Interiér nového kombi třídy C, základem je pochopitelně již představený sedan.

FOTO: M-B

Mercedes-Benz třídy C kombi (2014)

Mercedes-Benz třídy C kombi (2014)

FOTO: M-B