Hlavní obsah

Mercedes kompletně odhalil nový kombík třídy C, narostl ve všech směrech

Novinky, maž

Mercedes zveřejnil podrobnosti k nové třídě C v karosářské verzi kombi. Klíčovým parametrem je nárůst délky proti právě odcházející generaci o 96 mm, zavazadelník narostl o zanedbatelných pět litrů na nynějších 490 litrů.

BEZ KOMENTÁŘE: Mercedes-Benz třídy C kombiVideo: Mercedes-Benz

 
Článek

S délkou 4702 mm je nový model o 96 mm delší než předchůdce a má také o 80 mm větší rozvor náprav (nyní 2840 mm). Nový kombík je širší o 40 mm - nyní 1810 mm. Díky využití nové platformy s větším poměrem hliníkových dílů klesla hmotnost až o 65 kilogramů.

Nákladový prostor nabídne 490 litrů, 1510 l po sklopení zadních sedadel. Ta jsou nyní dělena v poměru 40/20/40, dříve tento model měl obvyklejší, leč méně praktický poměr 40/60. Kufr můžete nově otevřít krouživým pohybem pod hranou zavazadelníku (samozřejmě s klíčky od auta v kapse).

Foto: M-B

Mercedes-Benz třídy C kombi (2014)

Foto: M-B

Mercedes-Benz třídy C kombi (2014)

Klasický nebo adaptivní podvozek

Kromě plejády airbagů (kolenní pro řidiče, okenní pro všechny strany atd.) nabízí Mercedes nově funkci detekce dětské sedačky na předním sedadle a následné automatické deaktivace airbagů na místě spolujezdce.

Foto: M-B

Mercedes-Benz třídy C kombi (2014)

V nabídce bude jak odpružení pomocí klasických ocelových pružin, tak systém Airmatic tj. elektronicky regulované odpružení s adaptivním systémem pérování. Standardem je, stejně jako v případě sedanu, poháněná zadní náprava, v nabídce budou i verze 4Matic s pohonem všech čtyř kol.

Dieselové motory budou v nabídce tři s výkonovým spektrem 115 až 204 koní. Benzínové motorizace jsou prozatím čtyři, přičemž jeden motor je šestiválec, ostatní mají o dva válce méně. Výkon v případě zážehových jednotek začíná na 156 a končí na 333 k.

Foto: M-B

Interiér nového kombi třídy C, základem je pochopitelně již představený sedan.

Foto: M-B

Mercedes-Benz třídy C kombi (2014)

Reklama

Výběr článků

Načítám