Od sériového modelu se verze Sportline liší jenom v detailech, technický základ zůstal stejný, proto o sportovních jízdních vlastnostech nemůže být ani řeč. V základní výbavě nabídne 17" kola z lehké slitiny, snížený podvozek nebo klimatizaci Climatic s automatickou regulací. Fabia Sportline je k dispozici ve čtyřech barevných modifikacích včetně černé metalízy s perleťovým efektem, vždy v kombinaci s bílou nebo stříbrnou střechou.

Součástí výbavy jsou i skla s vyšším stupněm tónování v zadní části vozu. Interiér Pulse v červeném nebo modrém provedení je doplněný o sportovní sedadla vpředu, tříramenný kožený volant a kryty pedálů z ušlechtilé oceli.

V nabídce čtyři motory

Nabídku benzinových motorů tvoří čtyřválcové motory 1,4 16V/63 kW (86 k) a 1,6 16V/77 kW (105 k). Příznivci přeplňovaných vznětových motorů mohou vybírat mezi tříválcem 1,4 TDI PD/59 kW (80 k) a čtyřválcem 1,9 TDI PD/77 kW (105 k), které lze kombinovat s filtrem pevných částic DPF. Všechny motorizace jsou spojeny s pětistupňovou manuální převodovkou, verze 1,6 16V/77 kW může být na přání dodána se šestistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic.

Škoda Fabia Sportline:. Fabia Sportline: střecha u této edice je vždy buď bílá nebo stříbrná.

Model Fabia Sportline lze v Česku objednat od 1. března 2009, cena základního modelu s motorem 1,4 16V/63kW a pětistupňovou manuální převodovkou činí 329 900 korun. K vozu lze dokoupit  také tzv. styling kit. Ten obsahuje spoiler předního nárazníku, difuzor zadního nárazníku a koncovku výfuku z ušlechtilé oceli a střešní spoiler. V nabídce jsou rovněž dekorativní prahové lišty s nápisem Sportline.