Inger Houghtonová přidávala na sociální sítě videa s cvičením i v pokročilém stádiu těhotenství, což ale vyvolávalo velké vlny nevole u jejích „fanoušků”. Cvičila dokonce těsně do porodu a ani po narození dcery nepovolila.

I přesto, že je dnes maminkou malé Kaiy, na posilovnu nezanevřela. Na dřepy i kliky si čas vždy najde. Podle svých slov třeba tehdy, když dcerka spí.

Takové cvičení není vhodné pro všechny

Podle svých slov vděčí za svou aktuální formu tomu, že se nenechala zviklat lidmi okolo a cvičila tak, jak jí to tělo dovolovalo. V jejím případě tedy až do porodu.

Jednatřicetiletá žena původem z Norska, která žije v Dubaji, na svůj Instagram přidává fotky ze své denní fitness rutiny, ale i osobního života.

Inger Houghtonová ve své aktuální formě.

Inger Houghtonová ve své aktuální formě

FOTO: ingerindubai.com

„Že je takové vzpírání vhodné pro všechny těhotné ženy? Ne. A pro mě? Ano. Hodně lidí se mě ptá, jestli to je bezpečné pro mě a dítě a lidé mě kritizují za to, co dělám. Jenomže trénování v těhotenství mě naučilo poslouchat své tělo. To, co mi říká, je pro mě užitečnější, než jakýkoliv lékař,“ napsala už dříve žena na své sociální síti.

Dodala také, že se dočkala i názorů, že není dobrým vzorem pro ostatní těhotné a nastávající matky. Upozorňuje ale, že nesdílí videa a fotografie proto, aby ji ženy kopírovaly, a dodává upozornění, že by se mohly zranit.

Aktivní těhotenství není tabu

„Myslím si, že můj trénink může inspirovat ženy, jak zůstat aktivní i během těhotenství. Pokud jste zvyklé na silový trénink, pokračujte tak dlouho, jak vám to tělo dovolí. Upřímně věřím, že ženy, které cvičí, znají své tělo a jeho omezení natolik, že nebudou nikoho slepě kopírovat za každou cenu.“

Deník DailyMail citoval Norku, která, ač trénovala, chuti na sladké se nevyhnula. Podle jejích slov ale cvičit musela, protože je na to zvyklá a pohyb by jí velmi chyběl. „Byla jsem připravená na to, že budu přibírat, ale zároveň jsem si chtěla udržet co nejvíce svalové hmoty. To mi zřejmě pomohlo vrátit se zpět do formy po porodu,“ řekla pro deník osobní trenérka.

Po porodu za 10 dní shodila 11 kilo a podle jejích slov to šlo rychleji, než si myslela. Většinou šlo ale o svalovou hmotu.

„Důvodem bylo zřejmě to, že jsem přibrala jen to, co jsem musela a nic víc. Kila odešla společně s kojením.“