Anchor je přesvědčen, že pokud jste spokojeni, vaše šance na úspěch v hubnutí, stejně jako i v jiných činnostech, se zvýší. Důležité je umět se pozitivně naladit, cituje autorovo přesvědčení australský server Cleo.

Cvičení je jednou z metod, jak se cítit šťastnější. Vyplavují se totiž při něm endorfiny a ty přimějí mozek cítit se šťastně, i když vás bolí svaly, o nichž jste předtím ani nevěděli.

Někdo ovšem k pocitu štěstí z cvičení potřebuje nejprve vidět na sobě pozitivní změny. Pro tyto "nešťastníky" má Anchor spolu s fitness trenérkou Zelanou Montminovou několik tipů, jak se uvést do pozitivnější nálady.

  • Změňte způsob vašeho myšlení, vyjadřování o sobě a své snaze zhubnout. Negativní myšlení automaticky sníží účinky hubnutí.
  • Zapojte smysly. Soustřeďte se na to, jak cvičíte a na to, jak se vaše tělo při cvičení cítí. "Je prokázáno, že pokud se soustředíte na sval, který právě procvičujete, je cvičení o 25 procent účinnější," tvrdí odbornice. 
  • Usmívejte se, i když vám není nijak zvlášť do smíchu. Váš mozek se nakonec sám oklame a bude si myslet, že jste šťastní a vaše nálada se bude pozvolna zlepšovat.
  • Vytvořte si nějakou pozitivní mantru, kterou budete před či při cvičení opakovat. Pokud si například budete často opakovat něco ve smyslu "miluji cvičení", vaše tělo tomu nakonec uvěří a bude si cvičení víc užívat.