Kdykoliv na něco čekáme, můžeme si zpevňovat břišní a hýžďové svaly. Stačí, když si na zastávce nesedneme a při vyhlížení autobusu budeme střídavě zatínat břicho a zadek. To samé platí i v kanceláři. Tam obvykle sedíme, to znamená, že bychom to měli dělat vzpřímeně v dobře nastavené židli. Pokud si spojíme dlaně v úrovni hrudní kosti a budeme je tlačit směrem k sobě, zpevníme si poprsí. 

Při vaření si můžeme taky dobře zacvičit. Při čekání, než se něco upeče, udělejme třeba pár výpadů a dřepů. Nebo se lze opřít o kuchyňskou linku a jednou nohou kmitat směrem dozadu. Do samotného procesu cvičení zapojíme i čas s našimi ratolestmi. Než udělají domácí úkol, nad kterým musíme dohlížet, můžeme si udělat pár sklapovaček.

Pokud neplánujeme romantické domácí kino se svým partnerem, jde při sledování televize stihnout pěknou řádku cviků. Během jediného televizního pořadu tak zpevníme celé tělo.

Den vždy začíná a končí čištěním zubů, pokud během těchto tří minut zatnete celé tělo a uvolníte se až po dokončení hygieny, uvidíte, že za týden bude vidět na těle podstatná změna.