"Ten obchodní vztah měl pod dohledem člověk, který už tady nepracuje," napsal Langhoff zaměstnancům.

Smlouva se podle něj týkala nizozemské konzultační společnosti Executive Learning Partnership a už neplatí. List ale v době její platnosti údajně napsal dva články, které vznikly právě na základě komerční dohody mezi listem a zmíněnou firmou.

"Protože by ta smlouva mohla zanechat dojem, že zpravodajské krytí lze ovlivnit na základě obchodní spolupráce, jako vydavatel s řídicím dohledem udělám nejlépe, když rezignuji," dodal.

Společnost Dow Jones & Co má podle něj k etickému selhání nulovou toleranci. Na ovlivněné články se přišlo na základě interního vyšetřování.