Hlavní obsah
Úvodní obrázek Foto: Blue Events

Nenechte si ujít Primetime for Big Data 2020. Dozvíte se, jak data poskládat, aby vám to pomohlo

Velká data a umělá inteligence jsou tématem pro stále více firem. Konference Primetime for Big Data už 5 let obor mapuje, 25. března 2020 se koná další ročník, vystoupí zástupci Škoda Auto, Liftago, Plzeňský Prazdroj, Raiffeisenbank, Dr.Max, DHL a další.

Úvodní obrázek Foto: Blue Events
Nenechte si ujít Primetime for Big Data 2020. Dozvíte se, jak data poskládat, aby vám to pomohlo

Po zcela vyprodaném ročníku 2019 přesouvají pořadatelé z Blue Events akci do ještě větších prostor hotelu Clarion. Nově zahájí akci zahraniční řečník prof. Viktor Mayer-Schönberger z Oxfordu. Je spoluautorem základní publikace o problematice velkých dat „Big Data. Revoluce, která změní způsob, jak žijeme, pracujeme a myslíme“.

Konference si i nadále drží svůj veskrze praktický charakter. Navazuje na úspěšnou tradici předchozích 5 ročníků tohoto setkání, kterých se zúčastnilo celkem přes tisíc manažerů a expertů.

Ročník 2019 přitom přivítal přes 250 hostů a byl s velkým předstihem beznadějně vyprodaný. Lze to považovat za jasný důkaz rostoucího zájmu o problematiku velkých dat, která již nacházejí, mimo jiné díky uplatnění umělé inteligence, své pevné místo v životě firem i institucí.

Konferenci Primetime for Big Data zahájí prof. Viktor Mayer-Schönberger z Oxfordu

Foto: Blue Events

Michaela Dvořáková, která s týmem Blue Events tuto konferenci připravuje, k tomu říká: „Při přípravách konference Primetime for Big Data počítáme s ještě větším počtem účastníků a rezervovali jsme nově rekonstruované konferenční prostory v Clarion Congress Hotel Prague. Rovněž termínem vycházíme vstříc aktuálnímu růstu zájmu o tuto problematiku a konferenci přesouváme z podzimního na jarní termín.“

Těžištěm programu bude opět prezentace velmi konkrétních příkladů toho, „jak to poskládat, aby nám to pomohlo“. Akci moderuje opět Daniel Stach z České televize.

Online registrace k účasti je k dispozici na konferenčním webu.

Kdo dnes neřeší rozhodování na základě dat, jako by to nemyslel s businessem vážně. Jak to ale udělat, aby všichni měli přístup k datům, a mohli tedy dělat správné rozhodnutí? Tomu se bude věnovat Radek Duha ze společnosti Liftago. Jak funguje největší věrnostní program v ČR? Překvapivou odpověď vám odhalí Václav Filip z lekáren Dr.Max a Milan Marťák z CEOS Data.

Jak se daří využívat velká data ve velkých firmách? Smysluplně pracovat s daty znamená především změnu způsobu uvažování jednotlivce a teprve potom hledání správných technologických postupů. O ty dobré i ty horší zkušenosti se podělí Michal Dúbravský z Plzeňského Prazdroje a Jaroslav Rys ze Škoda Auto.

S jakými překážkami nejčastěji bojují datoví novináři Českého rozhlasu? A proč jsou i po letech jedni z mála tuzemských novinářů, kteří data vizualizují? Na to odpoví Nela Krawiecová, redaktorka Českého rozhlasu. Věděli jste, že velká data také pomáhají zachraňovat životy? O tom promluví Jan Pešava z Hartmann-Rico.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků