Malý Aiden zmáčkl v metru tlačítko pro handicapované, čímž si otevřel a vyšel ven. Otec ho sice v tu chvíli držel za ruku, ale když se začaly dveře zase zavírat, tak ho ze strachu, aby se mu něco nestalo, zase pustil.

Otec začal okamžitě mačkat tlačítko pro otevření dveří, to ale nefungovalo, ačkoli byly vedlejší dveře ještě asi dvě vteřiny otevřené. Nefungoval ani nouzový komunikátor s řidičem, a tak chlapec zůstal na nástupišti s neznámou mladou ženou, která se k celé situaci nachomýtla.

Žena vzala chlapce dále od kolejiště, sedla si s ním na lavičku a čekala na otce dítěte, který na další zastávce okamžitě přestoupil do soupravy jedoucí směrem zpět, a popojel jednu stanici, kde na něj syn s ženou čekali. Po sedmi hrůzných minutách plných nejistoty se tak se svým synem zase setkal.

Společnost se omluvila

"Bylo to hrozné, byl tam s úplně cizím člověkem. Objal jsem ho a začal slzet. Hned poté jsem z vděčnosti objal tu ženu a chvíli jsme si pobrečeli. Když jsem se ale začal uklidňovat, tak jsem začal být stále více a více naštvaný na firmu provozující spoj. Jak je možné, že nouzové spojení nefungovalo?" zlobil se otec dítěte.

"Je to velmi nešťastná situace. Měli jsme v jedné soupravě dveře, které fungovaly špatně a komunikátor, který nepracoval vůbec. Sedm minut oddělených od vašeho potomka je opravdu dlouhá doba. Omlouváme se," kála se mluvčí společnosti Mary Fetschová.