Je to "silně pravděpodobné", prohlásil Beard v rozhovoru pro server CNET. Reklamní kampaň bude podle něj ukazovat také na možnost použít Firefox coby program, který na web Mozilly umožní nahrát domácí videa.

"Lidé mohou tvořit videa a nahrát je na naše servery. Video prohlédneme a umístíme na naši stránku s odkazem na jejich tvůrce," potvrdil Beard.

Pro prověřování nezávadnosti videí použije Mozilla několik týmů, složených z dobrovolníků. Tito lidé budou schopni komunikovat celkem ve 20 různých evropských jazycích, dodal prezident organizace Mozilla Europe.

Nejlepší videa budou v závěru kampaně finančně oceněna. Další soutěž Mozilly se zaměřila na tvůrce krátkých filmů - nejlepší půl minutový vlastní film, které bude propagovat Firefox, organizace rovněž odmění.

Mozilla plánuje uvádět výrazně inovovaný prohlížeč Firefox každých šest měsíců. V rámci nové strategie se tak její nový browser, tedy Firefox 2.0, objeví v polovině roku 2006. Firefox 3 se dle plánů vynoří v prvním čtvrtletí 2007.

Podíl prohlížeče Mozilla Firefox se v současnosti odhaduje na necelých 10 procent. Osobním počítačům i nadále dominuje Internet Explorer, program společnosti Microsoft, s přibližně 87%.

Mozilla Firefox je v současnosti dostupný jako testovací veřejná betaverze s názvem Firefox 1.5 Release Candidate 3 (ke stažení zde), která je už velmi blízká finální variantě 1.5.