Hlavní obsah

Do Česka má nakročeno nový řetězec rychlého občerstvení

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha

Americký řetězec rychlého občerstvení Broaster Chicken, který je známý kuřecími specialitami, plánuje vstup na český a slovenský trh. Nyní hledá v obou zemích výhradní zástupce, uvedl Adam Rezek ze společnosti PROFIT system, která se zabývá poradenstvím v oblasti franšíz.

Foto: PROFIT system franchise services

Broaster Chicken

Článek

Firma svou první evropskou pobočku otevřela v roce 2011 v Polsku, v současné době tam má šest provozoven.

Vedení společnosti Broaster Chicken se domnívá, že na českém a slovenském trhu rychlého občerstvení je stále prostor pro další hráče. „Vidíme v českém trhu potenciál na otevření až 150 provozoven,“ sdělil Attila Sadi, majitel společnosti Etna Distribution, která zastupuje Broaster Chicken v zemích střední a východní Evropy.

Od technologií k jídlu

Společnost byla založena v roce 1954 ve městě Beloit v americkém Wisconsinu. Nejdříve prodávala technologické vybavení na přípravu jídel, pak začala vyrábět také ingredience. Postupně vytvořila síť fastfoodů, kterých je v současnosti v USA přes deset tisíc.

Z amerických řetězců rychlého občerstvení už v Česku působí McDonald’s, KFC, Burger King nebo Subway. Nejvíce provozoven v Česku z nich má McDonald’s, většina z asi 90 restaurací funguje jako franšíza. To je model podnikaní, kdy jsou práva na používání obchodní značky a know-how společnosti poskytnuty jinému subjektu, který si zaplatí za licenci.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám