Komerční televize Nova a Prima Family si vybraly dva kandidáty, Miloše ZemanaJana Fischera a divákům nabídly jejich duel.

Na Prima Family ho 4. ledna sledovalo 944 000 lidí. Debata byla předtočená.

Video

Fischer se Zemanem si vzájemně vyčetli své spolupracovníky

V úterý 8. ledna se pak tatáž dvojice střetla na Nově. Sledovalo ji 647 tisíc lidí. Televize sklidily kritiku za to, že daly prostor jen dvěma kandidátům z celkem devíti.

Čtvrteční duel v České televizi, kde dostali prostor všichni kandidáti, sledovalo celkem 1,7 miliónu lidí, pokud se sečtou diváci na obou kanálech.

Každý z kandidátů měl stejný časový prostor, v němž mohl reagovat na otázky, debata podle expertů neměla jasného vítěz. Kandidáti nedostali prostor k osobním útokům a konfrontacím.

Odborníci se shodli, že Miloš Zeman, který na komerčních televizích v duelech dominoval, ve větším počtu účastníků byl ale v defenzivě. [celá zpráva]

Česká televize v minulých dnech vysílala i debaty kandidátů po trojicích. Běžely na ČT 24. Nejsledovanější bylo středeční setkání Jiřího Dienstbiera, Vladimíra FranzeKarla Schwarzenberga. Sledovalo ho 422 000 lidí.

Předchozí střety Jany Bobošíkové, Jana Fischera a Zuzany Roithové, respektive Táni FischerovéPřemyslem Sobotkou a Milošem Zemanem sledovalo 362 tisíc, respektive 415 tisíc lidí.