10 tipů na snímky o ufonech, vesmíru a nadpřirozených jevech

Novinky, mim

Věříte na mimozemšťany? Mnoho jich každopádně uvidíte v těchto snímcích s tematikou UFO. Vybrali jsme deset filmů o nadpřirozených bytostech i jevech, které vám připraví večer plný napínavých scén.

1. Znamení

U jedné farmy se objeví znamení v obilí. Ta se následně objeví i na jiných polích po celé Zemi. Hrozí útok mimozemšťanů? Hlavní role v tomto mysteriózním thrilleru hráli Mel Gibson, Joaquin Phoenix, Rory Culkin a Abigail Breslinová. Film roku 2002 natočil režisér M. Night Shyamalan.

10 filmů, které dostaly Oscara a měli byste je vidět

2. Blízká setkání třetího druhu

Země čelí mnoha zvláštním jevům, které nemají logické vysvětlení. Znamená to, že za ně může UFO? Film režíroval Steven Spielberg. Snímek měl premiéru roku 1977 a představili se v něm například Richard Dreyfuss, Teri Garrová a François Truffaut.

10 tipů na filmy od Tima Burtona, mistra fantazie

3. Mars útočí!

Na Zemi zaútočili krvelační Marťani. Zachrání naši planetu prezident Spojených států? V komedii z roku 1996, kterou natočil režisér Tim Burton, hráli Jack Nicholson, Glenn Closeová, Annette Beningová, Pierce Brosnan, Danny DeVito, Sarah Jessica Parker, Michael J. Fox, Tom Jones, Natalie Portmanová, Jack Black, Christina Applegateová a další.

Zachraňte vojína Ryana, Pianista, Statečné srdce. 10 válečných filmů, které stojí za to vidět

4. Vetřelec

Posádka kosmické dopravní lodi Nostromo se vrací na Zemi, ale je palubním počítačem předčasně probuzena ze spánku. Loď zachytila neznámý vzdálený signál. Posádka přistane na planetě, odkud signál pochází, a objeví havarované kosmické plavidlo a líheň se spoustou velkých vajec. Z jednoho z nich se náhle vylíhne zvláštní tvor a přisaje se jednomu členovi posádky na obličej. Posádka se vrátí na palubu lodi a při večeři se z rozervaného hrudníku napadeného muže vyklube mimozemšťan a zmizí v útrobách lodi. Pak nastane boj o přežití, protože vetřelec likviduje jednoho člověka po druhém. Nakonec zbude jen Ripleyová. Ve filmu, který roku 1979 režíroval Ridley Scott, hráli Sigourney Weaverová, Tom Skerritt, Veronica Cartwrightová a další.

10 tipů na filmy pro pamětníky, které pobaví i mladší ročníky

5. E.T. - Mimozemšťan

Mimozemšťani se vydají zkoumat Zemi. Jeden z nich se tu zapomene a schová se v kůlně u jednoho domu, kde ho najde desetiletý Elliot, který ho představí i svým sourozencům. Mimozemšťan se chce vrátit domů, ale místo toho se dostane do rukou vědců. Nakonec vše ale dobře dopadne. Rodinný sci-fi film roku 1982 natočil režisér Steven Spielberg. Ve filmu se objevili například Henry Thomas, Dee Wallaceová, Peter Coyote, Robert MacNaughton a Drew Barrymoreová.

Filmy, které měly premiéru v roce 2019 a stojí za to, je vidět

6. Muž, který spadl na Zemi

David Bowie jako mimozemšťan v lidské podobě zkoumá možnosti, jak lze naši planetu kolonizovat. Sci-fi drama roku 1976 natočil režisér Nicolas Roeg podle knihy Waltera Tevise.

Jaké filmové premiéry nás čekají v roce 2020?

7. Válka světů

Na Zemi přiletí mimozemšťani, kteří se naši planetu snaží ovládnout. K tomu jim pomáhají vyspělé stroje. Film režírovaný Byronem Haskinem roku 1953 vznikl na základě knižní předlohy od H. G. Wellse. Hlavní role ztvárnili Gene Barry a Ann Robinsonová.

Tipy na umělecké filmy, které vás nebudou nudit

8. Věc

Věc je mimozemský vir, který využívá nejen lidské hostitele. Hlavní roli hrál Kurt Russell. Film roku 1982 natočil režisér John Carpenter podle povídky Johna Wooda Campbella jr.

10 filmových thrillerů, ze kterých budete mít husinu

9. The Blob

Blob spadne z vesmíru a začne požírat lidi. Sci-fi horor roku 1958 natočili režiséři Irvin S. Yeaworth Jr. a Russell S. Doughten Jr. Hlavní role hráli Steve McQueen a Aneta Corsautová.

10 snímků s drsňákem Brucem Willisem, které vám zajistí akční večer

10. Kontakt

Ellie je vědkyně v programu vyhledávání mimozemských inteligencí, která se dostane na neznámou planetu. Režisér Robert Zemeckis roku 1997 natočil tento film podle knihy od Carla Sagana s Jodie Fosterovou a Matthewem McConaugheym v hlavních rolích.

4 tipy na snímky s vlky: Dobrodružná dramata o divokých zvířatech a lidech