Článek
„Škoda drží vysoké tempo a nadále roste," prohlásil Jürgen Stackmann, člen představenstva Škody za oblast prodeje a marketingu.
„Velkou měrou k tomu přispějí nové modely. Se studií MissionL, blízkou sériovému stavu, odstartujeme za několik dní na IAA ve Frankfurtu modelovou ofenzívu značky Škoda pro příští léta,“ dodal.
Na českém trhu Škoda v srpnu posílila o 5,3 procenta. Automobilka v srpnu zákazníkům dodala celkem 4000 vozů. Dařilo se i jinde, například ve Velké Británii prodeje stouply o 39,4 procenta, ve Švédsku o 20,8 procenta.
Pokud jde o mimoevropské trhy, tak například v Číně vzrostly v srpnu dodávky zákazníkům o 20,2 procenta, v Indii dokonce o 37,3 procenta. V Austrálii dosáhla Škoda v srpnu nejlepšího prodejního výsledku v historii firmy.
Prodej za srpen 2011 (v porovnání se srpnem 2010) | ||
---|---|---|
model | počet vozů | nárůst v procentech |
Octavia | 26 300 | 12,7 |
Fabia | 18 700 | 13,3 |
Superb | 8100 | 2,1 |
Yeti | 4000 | 0,9 |
Roomster | 2600 | 10,8 |
Zdroj: Škoda Auto |