Hlavní obsah

Jak jsem hodinu a 37 minut registroval matku k očkování

Právo, Aleš Fuksa

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Zlín

Krátce poté, co byl v pátek ráno spuštěn systém rezervací k očkování, jsem se rozhodl zaregistrovat svou třiaosmdesátiletou matku. Podařilo se mi až po hodině a půl od spuštění systému Reservatic. Kapacita rezervací ale byla v té době již vyčerpána.

Foto: Právo

Článek

Čekal jsem přesně na čas spuštění systému. První komplikace nastaly u čtvrté části nazvané „Potvrzení korektní registrace“. Po kliknutí na „Rezervace termínu“ mi místo přesunu k dalšímu bodu začalo opakovaně naskakovat upozornění „Za chvíli jsme zpět“. To se opakovalo asi dvacetkrát. Musel jsem tedy opakovaně klikat na rezervaci.

Foto: Právo

Po dalších deseti minutách, když už jsem se dostal do rezervačního kalendáře, se mi objevila na výběr ve Zlíně jen Krajská nemocnice T. Bati, nikoliv výběr s praktickými lékaři, mezi kterými by byl i zaregistrovaný lékař mé matky.

Foto: Právo

U výběru termínu systém kolaboval

Z prvních osmi částí vstupního potvrzení registrace a rezervace mě systém pustil maximálně do sedmé části „Výběr termínu očkování“. V tomto místě opakovaně zkolaboval.

Systém registrace k očkování kolaboval

Koronavirus

Zkoušel jsem opakovaně zarezervovat konkrétní den a hlavně čas, ale ten se později objevoval už jen sporadicky. Musel jsem se k němu přitom stále vracet, protože mě systém nepustil k závěrečnému, osmému bodu „Potvrzení termínu“. Naopak mi posílal opětovně upozornění „Za chvíli jsme zpět“. K tomu už ale nedošlo.

Na konci studená sprcha

Až po téměř hodině a půl jsem se dostal k vyplnění matčina rodného čísla. Po jeho zadání se objevila známá hláška „Za chvíli jsme zpět! Prosím, zkuste to za chvíli znovu“.

Foto: Právo

Evidenci očkování se podařilo matku zaregistrovat po hodině a 37 minutách. Následovala však studená sprcha v podobě závěrečné zprávy. „Omlouváme se, ale kapacita rezervací na očkování je již vyčerpána u všech očkovacích míst. Další rezervace budou umožněny později dle dodávky vakcín...“

Dosud nevím, nakolik se mi podařilo matku skutečně zaregistrovat, nedošla žádná zpětná vazba na e-mail.

Na dokreslení stavu věci dodávám postřeh nejmenovaného uživatele sociální sítě Facebook: „Děda se srdnatě registroval sám, mylně si vyložil systémové sdělení 'Za chvíli jsme zpátky!' nikoliv jako chybovou hlášku, ale jako ujištění, že mu hledají termín a ozvou se mu. Takové nedorozumění by se mohlo stát leckomu, tak na to své blízké případně upozorněte.“

Reklama

Výběr článků

Načítám