Brabus zatím o svém novém přírůstku do modelové řady oficiálně nemluví, nicméně po Internetu už koluje dvojce obrázků a několik základních informací.

Jisté jsou následující údaje: standardní dvakrát přeplňovaný pěti a půl litrový dvanáctiválec pro sportovní roadster SL má 517 koní a 830 Nm. Brabus z dvanáctiválce dostává 730 koní (+ 213 k), hodnotu točivého momentu zatím úpravce nesdělil.

Doplňme, že nejvýkonnější Mercedesem oficiálně prodávaná verze (AMG V12 Biturbo) má výkon 612 k a 1000 (!) Nm točivého momentu.

V provozu uvidíte upravené SL nejčastěji z tohoto úhlu...:. V provozu uvidíte upravené SL nejčastěji z tohoto úhlu. Foto: Brabus

Díky tomu se o půl vteřiny snížil čas potřebný k vystřelení z klidu na 100 km/h (nyní 4,0 s). Původní maximální rychlost (elektronicky omezená) byla zvýšena o rovných 100 km/h na v běžném provozu obtížně využitelných 350 km/h.

Kromě motoru se změnil i vnější vzhled automobilu. Vepředu najdete nová světla pro denní svícení z LED diod, přední maska vypadá agresivněji a vzadu se změnil difuzor.