Článek
Důvod je jednoduchý - v "ostrovním království" se totiž stejně jako v Japonsku jezdí vlevo. Žádné úpravy tak nejsou potřeba a homologace proběhne velmi rychle. Automobil ještě navíc splňuje i dílčí technické předpisy, protože je postaven na základě Smartu ForTwo. Podvozek je stejný, jen se zvětšil rozvor.
Díky tomu je v karoserii o rozměrech 3395 x 1475 x 1600 mm mnohem více místa. Dokonce tolik, že si může dovolit čtyři sedadla i dveře. Je pravda, že zavazadelník v tomto uspořádání není nijak ohromný, ale zadní lavice lze posouvat a sklápět. Zvětšené rozměry mají také výhodu v delších deformačních zónách. I když byl model ForTwo na svou velikost velmi bezpečný, Mitsubishi "i" jej zcela jistě předčí.
Pohonná jednotka je starý známý tříválec 695 ccm s přeplňováním a variabilním časováním ventilů. Největší výkon je 47 kW při 6000 ot./min a točivý moment vrcholí na 94 N.m při 3000 ot./min. Zanedlouho však v Japonsku přijde na trh elektromobil s malým motorem v každém kole. Ten by se měl v budoucnu rozšířit i na další trhy.
Podle představitelů britského dovozce Mitsubishi by se vůz měl prodávat za cenu asi 9000 liber (asi 373 500 Kč) se základní výbavou zahrnující klimatizaci, elektricky ovládaná okna a hliníková kola.