Hlavní obsah
Logo společnosti Tesla Foto: Aly Song, Reuters

Dealer Tesly nesměl na autosalon, fanoušci udělali vlastní stánek před vstupem

Majitelé vozů Tesla se rozhodli svou oblíbenou značku prezentovat na vlastní pěst poté, co dealer nebyl vpuštěn na autosalon v americkém Kansas City. Nesplňoval podmínky, které však z důvodu specifického prodejního modelu Tesly ani splnit nemohl.

Logo společnosti Tesla Foto: Aly Song, Reuters
Dealer Tesly nesměl na autosalon, fanoušci udělali vlastní stánek před vstupem

Svůj zápal potvrdili fanoušci Tesly v Kansas City o víkendu 7. a 8. března. Tamnímu dealerovi organizátoři nepovolili vystavovat na zdejším autosalonu. Nesplňuje totiž podmínky akce a asociace prodejců aut, která požaduje, aby vystavovatel byl přímým prodejcem značky.

“Kritériem pro připojení k asociaci je dohoda o prodeji a servisu s výrobcem automobilů. Obchodní model společnosti Tesla ale nezahrnuje franšízové ​​obchodní zastoupení, a proto nepatří do sdružení,“ vysvětlila asociace ve státě Missouri.

Klub majitelů vozů s velkým T ve znaku se tak sešel před vstupem se svými vozy a nabízel návštěvníkům prohlídky vozů i svezení. "Nejenže jsme poskytli více než 130 jízd v našich autech, ale také jsme mluvili se stovkami dalších zájemců a někteří z nich si novou Teslu poté koupili," tvrdí klub.

Není tajemstvím, že by se majitelé vozů Tesla obecně mohli zařadit hned vedle fanoušků Alfy Romeo nebo třeba Subaru. Jsou své značce oddáni a utkat se s tvrdým jádrem v argumentační bitvě není jednoduché.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků