Hlavní obsah
Srovnání dosavadního loga a nového ztvárnění na konceptu Dacia Bigster. Foto: Dacia

Koncept Dacia Bigster ukazuje nové logo značky

Skupina Renault v rámci čtvrtečního oznámení nové strategie s názvem „Renaulution” oznámila úzkou spolupráci mezi značkami Dacia a Lada. Rumunská automobilka rovněž ukazuje nové logo na konceptu Bigster.

Srovnání dosavadního loga a nového ztvárnění na konceptu Dacia Bigster. Foto: Dacia
Koncept Dacia Bigster ukazuje nové logo značky

Nové logo společně s ostřeji stylizovaným nápisem Dacia se poprvé objevuje na konceptu Bigster, středně velkém SUV. Rumunská značka nepotvrdila, jestli se nově ztvárněná dvě písmena D objeví i na sériových modelech a v budoucí komunikaci značky.

Koncept Bigster předznamenává SUV, které by se v blízké budoucnosti mělo postavit nad model Duster. Jde o první vůz značky v segmentu C, vůz má na délku 4,6 metru. Dacia uvádí, že vozidlo by mohlo být vybaveno i hybridním pohonem.

V rámci nové strategie celé skupiny Renault se Dacia přesune do společné obchodní jednotky s ruskou značkou Lada, která rovněž předvádí svou vizi legendárního modelu Niva nové generace.

Koncept Lada Niva Vision

Foto: Lada

„Dacia bude stále Dacií a bude i nadále nabízet spolehlivé modely, které dávají zákazníkům smysl a umožňují chytrý nákup s nejlepším poměrem cena-kvalita. Vytvořením obchodní jednotky Dacia-Lada maximalizujeme využití modulární platformy, posílíme naši efektivitu a dále zvýšíme kvalitu, konkurenceschopnost a přitažlivost našich výrobků,” říká Denis Le Vot, generální ředitel značek Dacia a Lada.

Budoucí modely od Dacie i Lady budou stavět zejména na modulární platformě CMF-B. Jedná se o kompaktní základ, na kterém už dnes stojí nové Sandero. Tento krok má umožnit přechod ze 4 platforem na jednu a z 18 karoserií na 11. Takto vzniknou tři zcela nové modely do roku 2025.

Podívejte se na aktuální nabídku nových i ojetých aut Dacia na Sauto.cz.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků