Spíš než automobily se při vyslovení slova Bristol vybaví známá válečná letadla Brisfit, Blenheim či Beaufighter. Dlouhá éra výrobce letadel a leteckých motorů však skončila v roce 1946. Tehdy se z Bristol Aeroplane Company stala automobilka Bristol Cars. Za šest desetiletí se automobilka proslavila tím, že téměř ignorovala moderní postupy a technologie. Klasika je pro ni to hlavní a právě kvůli tradičnímu britskému designu a vysoké kvalitě jsou vozy stále hodně žádané.

Jako první byl nabízen Type 400 s dvoulitrovým motorem, ale záhy jej nahradil Type 401. Mnohem známější je ale kupé 402 Drophead či z roku 1953 Type 404 se sedadly v uspořádání 2+2.

Od roku 1961 vozy začaly dostávat motory Chrysler o objemu 5,1 l. Velkoobjemové motory vydržely velmi dlouho. Známý je kupříkladu osmiválec o objemu 6277 ccm Type 411, jenž byl označován se svými 210 km/h za nejrychlejší čtyřmístný vůz té doby.

Z novodobé historie je třeba upozornit na model Blenheim, vyrábějící se jen s malými změnami od roku 1994. V nabídce je i model s pohonem na plyn. Jeho šestilitrový motor dokáže i s vozem o pohotovostní hmotnosti 1784 kg zrychlit z 0 na 100 km/h za 6,3 s. Cena pro Velkou Británii je ovšem také extrémní - v přepočtu asi 6,5 miliónu korun.

V poslední době však Bristol zcela změnil svou konzervativní linii. V nabídce figurují i dva vozy, jež vypadají jako studie sportovních vozů z let osmdesátých - zaoblená karoserie a důraz na aerodynamiku prostě v historii značky nikdy nebyly známy. Blenheim Speedster je automobil inspirovaný prototypem z roku 1950. Dvoumístná karoserie bez střechy má pod kapotou vidlicový osmiválec HEMI V8 o objemu 5,7 l s výkonem 272 kW.

Dalším typem je supersport Bristol Fighter s křídlovými dveřmi. Automobilka se chlubí nízkým aerodynamickým odporem, perfektními jízdními vlastnostmi (třeba malým poloměrem otáčení), velkým prostorem pro cestující a maximální rychlostí přesahující 300 km/h.