Článek
Atraktivně vypadající kupé je dlouhé 4689 mm, široké 1942 mm a vysoké pouhých 1293 mm. BMW hodně dbalo na celkovou hmotnost a výsledkem je díky použití karbonu a hliníku pohotovostní hmotnost – na hybrid velmi solidních – 1490 kg. Stranou nezůstala ani aerodynamika, koeficient odporu cx má hodnotu 0,26.
Pohon má na starost přeplňovaný tříválec TwinPower Turbo o výkonu 170 kW (231 k) a točivém momentu 320 Nm. Ten pohání zadní kola.
Ta přední naopak roztáčí elektromotor. Má výkon kW (131 k) s točivým momentem 250 Nm. Celkový výkon je podle BMW 362 koní a 570 Nm točivého momentu.
Normovaně naměřená hodnota spotřeby činí v kombinovaném cyklu fantastických 2,5 l/100 km, jde však spíše pouze o teoretickou hodnotu. Reálná spotřeba při využití potenciálu motoru bude podle nás dvoj– až trojnásobná.
Cenu zatím BMW neuvedlo
Zrychlení na stokilometrové tempo zvládne i8 za 4,4 s, nejvyšší rychlost je omezena při tradičních 250 km/h. V čistě elektrickém režimu je nejvyšší hodnota omezena na 120 km/h a dojezd činí maximálně 35 kilometrů. Dojezd na kombinaci obou výše popisovaných pohonů činí cca 500 kilometrů.
Cenu zatím BMW neprozradilo a neznámé je také přesné datum zahájení prodeje. Standardem jsou dvacetipalcová kola a přední světlomety kompletně z diod (v příplatkové výbavě jsou i světově unikátní laserová světla). Vzhledem k tomu, že BMW už dříve ukázalo koncept i8 v otevřené verzi, je velmi pravděpodobné, že se v nedaleké budoucnosti ukáže i ta.