Článek
Škoda měnila svá loga v rámci "osvěžení firemního designu" v roce 2011. Tehdy se měnilo logo prakticky všude – jak na montérkách dělníků, firemních dokumentech, vstupních branách do závodu a samozřejmě i automobilech. Jenže změnit logo na kapotách nelze udělat najednou, proto je změna postupná. Prvním modelem s modernizovaným logem bylo citigo (2011). Dalším modelem s novým logem byl rapid (2012).
Ještě před uvedením nové octavie (předprodej od února 2013) se nové logo, které už nepoužívá tradiční škodováckou zelenou barvu, objeví na fabiích a roomsterech. Nový je i typ písma pro označení motorizace (TSI, TDI, GreenLine a vRS). Druhou novinkou je přidání názvu Škoda na levou stranu pátých dveří; u fabie a roomsteru vůbec poprvé.
Nové logo se kromě přední kapoty objeví i na pátých dveřích, středu plechových a litých kol a na klíči.