Mluvčí automobilky Petr Vaněk připomněl, že právě tímto modelem, v listopadu 2008 ve slezských Nošovicích, začala sériová výroba v prvním evropském závodě Hyundai. Automobilka tyto vozy exportovala do 48 zemí Evropy, Blízkého východu a severní Afriky. "Poslední vyrobený exemplář i30 první generace s benzinovým motorem o objemu 1,4 litru a v ledově modré barvě Ice Blue poputuje ke svému majiteli do Rakouska," uvedl Vaněk.

Doplnil, že nejvíce těchto vozů bylo vyvezeno do Německa, Británie, Španělska, RuskaIzraele. "Jen za rok 2010 se tohoto modelu v Evropě prodalo 115 000 kusů, což je nejvyšší počet, jakého kdy jednotlivý model značky Hyundai na evropském trhu dosáhl," uvedl mluvčí s tím, že v ČR bylo prodáno celkem 7876 těchto automobilů.

V polovině ledna začne v nošovickém závodě sériová výroba nového modelu Hyundai i30 nové generace. "Stávající model Hyundai i30 cw (kombík) se bude vyrábět až do léta 2012. Pak bude i on nahrazen modelem i30 nové generace. Na přelomu let 2012/2013 bude zahájena sériová výroba třídveřové verze modelu Hyundai i30 nové generace," uvedl Vaněk.