"Nová Octavia už je hotová. V principu co se týče designu, tak jsme připraveni vůz v krátké budoucnosti ukázat," uvedl Kabaň. Druhá generace Octavie je v současnosti nejprodávanějším modelem značky. Přišla na trh v roce 2004, tedy osm let po první generaci.

Ve Frankfurtu Škoda ukazuje koncept MissionL, který by se neměl příliš lišit od sériové podoby šesté modelové řady automobilky, která půjde na trh v příštím roce. [celá zpráva]

Od představovaného konceptu se finální vůz bude podle Kabaně lišit například jiným provedením zadních světlometů nebo klikami dveří. Vedle představeného liftbacku Škoda připravila i sedan pro indický trh. Ve hře je podle něj ještě další karosářská varianta.

Designéři Škody mají pro avizovanou produktovou ofenzivu značky v příštích letech připraveny návrhy dalších modelů. Podle Kabaně se zabývali například velkým sportovně užitkovým automobilem či velkoprostorovým autem, tzv. MPV. To ale neznamená, že je firma nakonec začne sériově vyrábět. "Je potřeba, aby produkty, které uvádíme na trh, měly nějaké logické odůvodnění," podotkl. Ještě letos na podzim Škoda představí v Česku mini vůz příbuzný s VW up!.

Příští rok by se na ženevském autosalonu mohla objevit sériová podoba MissionL. Nová generace Octavie se podle informací Novinek objeví koncem roku 2012, v roce 2013 se začne nabízet varianta kombi.

Aktuální nabídku nových i ojetých vozů značky Škoda najdete na Sauto.cz.