Je to vůbec poprvé, kdy Subaru představilo dvě karosářské verze nejvýkonnější Imprezy – hatchback a sedan. Podle velké části fanoušků se k STI hodí právě sedan s nepřehlédnutelným, leč plně funkčním zadním křídlem.

Hlavní změnou je upravená aerodynamika, na podvozku ani brzdách se v podstatě nic nezměnilo. Novinkou jsou lehčí kola od BBS s rozměrem osmnáct palců.

Subaru Impreza WRX STI (2010)

Subaru Impreza WRX STI (2010) se představilo na autosalonu v New Yorku.

FOTO: Subaru

O pohon se opět stará 2,5litrový, turbodmychadlem přeplňovaný boxer s výkonem 305 koní. Převodovka má stále šest stupňů a je pochopitelně manuální. Nechybí ani mezinápravový diferenciál DCCD. Pochopitelně má novinka stálý pohon všech kol.

Subaru Impreza WRX STI (2010)

Subaru Impreza WRX STI (2010)

FOTO: Subaru

Vzhledem k tomu, že jde o verze určené pro Spojené státy, není jasné, zda se tento model podívá do Evropy oficiálně. I kdyby ne, stále je zde možnost dovézt si auto z Ameriky individuálně...

Testy "ostrých" Subaru Impreza na Novinkách (včetně videa)
Impreza WRX STI
Impreza WRX
Subaru Impreza WRX STI (2010)

Subaru Impreza WRX STI (2010)

FOTO: Subaru