Úpravy na zevnějšku, ale i v interiéru se týkají všech karosářských verzí „dvěstěsedmičky“ – tedy jak hatchbacku, kombi SW, tak i kabrioletu CC. Co se změnilo? Nový je přední nárazník s jinak tvarovanými kruhovými světly, tvarování nárazníku se nicméně liší u každé z karosářských verzí.

Design se celkově přiblížil většímu modelu 308, navíc designéři použili více chromových prvků a více dílů je nalakovaných v barvě karoserie. Vzadu jsou nové svítilny s LED diodami (kromě verze SW).

Interiér se dočkal nového přístrojového panelu, novinkou je i připojení mobilního telefonu prostřednictvím technologie Bluetooth a USB vstup pro možnost přehrávání MP3 souborů z externího zdroje. Novou funkcí je i upozornění na změnu rychlostního stupně u manuálních převodovek – displej vás upozorní na optimální přeřazení či podřazení.

Peugeot 207 facelift (2009)

Změny se dotkly i verze kombi.

FOTO: Peugeot

Nabídka motorizací se nemění – základem je čtrnáctistovka s výkonem 75 koní, nejvýkonnějším benzínovým motorem je přeplňovaná jedna-šestka s výkonem 150 koní. Turbodiesely zastupuje motor 1,4 HDI (68 k) a 1,6 HDI (110 k).

Do prodeje se faceliftovaný model dostává v těchto dnech, cena za základní verzi hatchbacku začíná na částce 269 900 korun za pětidvéřovou verzi (třídvéřová stojí 254 900 korun).

Peugeot 207 SW

Peugeot 207 SW - před faceliftem

FOTO: Peugeot

Peugeot 207 facelift (2009)

Peugeot 207 po faceliftu...

FOTO: Peugeot

Peugeot 207 facelift (2009)

Peugeot 207 v základní verzi coby pětidvéřový hatchback

FOTO: Peugeot