Přední masku si bez problémů spletete s novým Peugeotem 207 – inspirace je zřejmá. U 206+ jsou oproti původnímu modelu vidět jasné designové změny - nová je kapota, mřížka přední masky a samozřejmě také protáhlé světlomety.

Peugeot 206 nezestárne ani za deset let.:. Původní Peugeot 206 foto: NOVINKY/Jan Čech

Zadní partie 206+ se oproti původní 206 změnily méně – jiný je nárazník; světla mají stejný tvar a velikost, ovšem jiné grafické ztvárnění. Technika ukrytá pod kapotou je stejná jako u původního modelu.

Model 206+ určený zejména pro evropský trh se bude vyrábět ve Francii v závodě Mulhouse. Nabídka motorů zahrnuje benzinovou jedenáctistovku o výkonu 44 kW (60 k) a čtrnáctistovku s výkonem 75 koní (55 kW). V nabídce nebude chybět ani malý turbodiesel – osvědčený 1,4 HDI s výkonem 68 koní (50 kW). V Česku bude dostupný pouze nejslabší benzínový motor.

Ceny zatím výrobce nezveřejnil, v prodeji by se Peugeot 206+ měl objevit v druhé polovině března letošního roku.

Zadní část se změnila méně než přední:. Zadní část se změnila méně než přední.