Oproti výchozímu modelu F430 Spider je Scuderia o 80 kilogramů lehčí (nyní 1340 kilogramů). Na firemním okruhu ve Fioranu jde údajně o nejrychlejší kabriolet, jaký kdy Ferrari vyrábělo. Maximální rychlost činí 315 km/h (což je na kabriolet až až), zrychlení z klidu na stovku proběhne za pouhých 3,7 vteřiny.

Ferrari Scuderia Spider 16M (2008):. Startuje se červeným tlačítkem, na výběr je i pět režimů nastavení tlumičů, stabilizace a převodovky. Foto: Ferrari

Scuderii Spider 16M pohání benzínový vidlicový osmiválec s výkonem 510 koní při 8500 otáčkách za minutu. Jestli na vás tohle číslo neudělalo dojem, je to tím, že jezdíte na motorce. Točivý moment má neméně působivou hodnotu - 470 Nm při 5250 otáček za minutu.

Ferrari Scuderia Spider 16M (2008):. Ferrari Scuderia Spider - tuto část z ní asi na silnici uvidíte nejčastěji. Foto: Ferrari

Kombinovanou spotřebu udává výrobce 15,7 litru na 100 kilometrů. Jinak poháněna je pochopitelně zadní náprava; litá kola mají velikost 19 palců. Tohoto skvostu se vyrobí 499 exemplářů, cena na českém trhu je šest miliónů a „nějaké drobné“. Pokud si pospíšíte, české zastoupení má prý ještě jeden exemplář volný.

Ferrari Scuderia Spider 16M (2008):. Sportovní sedadla s výborným bočním vedením nechybí. Foto: Ferrari