Seznam.cz se letos poprvé přihlásil do této evropské soutěže, která funguje již pátým rokem, a uchází se o ocenění v kategorii nazvané „Customer Focus“ – zaměření na zákazníka.

Ve středu pořadatelé soutěže oznámili, že se Seznam.cz probojoval mezi 10 zástupců České republiky do užšího finálového kola. Má tak šanci poměřit své síly s dalšími evropskými firmami, které se do kategorie „Customer Focus“ přihlásily.

„V soutěži EBA jsme si vybrali kategorii orientace na zákazníka, protože naše veškerá práce je řízena s ohledem na české uživatele internetu. V informacích v přihlášce do soutěže jsme vyzvedli to, že každou novinku před ostrým provozem testujeme a že pravidelně zjišťujeme spokojenost našich uživatelů se službami, které nabízíme," uvedl Michal Vodák, ředitel marketingu Seznam.cz.

Z testů spokojenosti podle Vodáka internetový server sbírá rovněž podněty každodenních uživatelů, aby se služby mohly dále rozvíjet.