Hlavní obsah

TOP 09 a Starostové vyčlení na podzimní krajské a senátní volby 34 miliónů

Novinky, val

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha

TOP 09 a Starostové představili svou strategii pro podzimní krajské a senátní volby. Hlavním tématem jednotlivých uchazečů by měla být obhajoba úsporných opatření. Celkem chce uskupení na obě kampaně utratit 34 miliónů korun, přičemž šest miliónů půjde na senátní volby.

Foto: Petr Horník, Právo

Zástupci TOP 09 a Starostů představili kromě kandidátů také nové logo pro podzimní volby.

Článek

Podle místopředsedy TOP 09 Miroslava Kalouska si jejich strana dala za cíl zůstat v rozpočtu pro podzimní volby v černých číslech na rozdíl od jiných stran, které podle něj kážou o úsporách a sami se přitom potýkají s dluhy. Vyhradili proto pro podzimní volby 34 miliónů korun, z nichž šest připadne na volby do Senátu a zbytek na volby do krajských zastupitelstev. Počítají také s propojením jednotlivých kandidátek.

„Doba není nakloněna bombastickým kampaním,“ uvedl Kalousek s tím, že dominantní bude v kampani zejména kontakt s lidmi. Těm chtějí v první řadě vysvětlovat, co pozitivního přinášejí reformy a úsporná opatření.

TOP 09 a Starostové zároveň ve čtvrtek představili lídry kandidátek v jednotlivých krajích a ukázali veřejnosti nové logo, na kterém jsou zastoupeny oba subjekty.

Kalousek zdůraznil, že jde o první krajské volby uskupení TOP 09 a Starostové. „Po úspěšných volbách do Sněmovny a zastupitelstev máme pevný cíl zakotvit se i do krajů,“ uvedl ministr financí.

Reklama

Výběr článků

Načítám